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サイバーパンク 2077 – クラフト ガイド (合法的なユーロドル)

クラフトで合法的に簡単にお金を稼ぎ、スキル ツリーをレベルアップする方法。

このガイドを使用すると、適切なクラフト スキル レベルと特典を使用して、アイテムを作成および分解するだけで無限の量のクラフト マテリアルを取得できます。より少ない費用で作成し、より多くの費用で分解し、簡単に最大レベルを付与することもできます。クラフティング スキル ツリーと無限の量の渦 €$ を正当な方法で。

警告

その前に!

私が知っている限り、このクラフト ガイドは悪用ではありません。少なくとも今のところ、バランス パッチがリリースされるまでは、クラフティング システムに何らかの変更が加えられる場合は、壊れているように見えますが、クラフティング システムの一部です。したがって、それは大金を稼ぎ、欲しい/必要なものすべてを購入するための合法的な方法です.実際にそれを行うには、属性と特典ポイントを必要のない場所に投資する必要があるため、設計どおりである可能性があります.(Tabula Rasa で特典ポイントをリセットすることはできますが)。

ただし、先に進む前に、保存したゲームが 8 MB のファイル サイズに達すると破損するというバグがあったことに注意してください。この問題は既に修正されていますが、アイテムを作成するほど保存ファイルが増加し、何らかの形で少なくとも私にとっては、保存されたゲームをロードするのにかかる時間であり、SSD でプレイしていますが、隠し場所にあるすべてのさまざまな装飾アイテムといくつかの非象徴的な武器も収集しているため、おそらくより長いロードに影響を与えています.保存したゲームをロードするのにかかる時間。

(なぜそのように機能するのか、またはパッチの前に保存ファイルが破損する理由はわかりません。おそらく、新しいアイテムを取得するたびに作成される一意の ID と関係がありますが、解体するとすぐに、記録からは消えていますが、とにかくそれは私が話しているだけで、何も知りません.)

必要に応じて、「%userprofile%Saved GamesCD Projekt RedCyber​​punk 2077」でセーブファイルのサイズを確認できます。

以前とこれを行っているときに行ったように、新しいセーブゲームを作成し、必要なすべてのお金とクラフトが最大になったら、もう一度セーブしてリロードします.そこから保存されたゲームをロードするのにかかる時間に満足できない場合は、ロールバックしてください。クエストをプレイしていて、さまざまな結果を見たい場合にのみ影響するため、常にクイックセーブをリロードしたいと考えています。ロードに時間がかかると面倒なので、すべてのクエストを完了していれば、実際に問題になることはありません.

仕組み

何よりも

しばらくお待ちください。これは時間のかかるプロセスですが、アイテムの作成/分解にかかる時間を変更するサイバーパンク構成ファイルを変更することで、作業をスピードアップできますし、そうすべきです。ガイドの該当するセクションを確認してください。

Rare Crafting Specs のロックを解除するには、クラフトのスキル レベル 9 が必要です。これにより、利益のために販売するアイテムであるクラフト スペック「Polycarbonate Western Fringe Vest」のロックが解除されます。

たくさん略奪している場合は、インベントリの消耗品タブを確認してください。そこにあるほとんどのアイテムを分解してクラフト XP に使用できます。いずれにせよ使用することはないと思いますが、もちろん回復の一部を残しておいてください。知らなかった場合に備えて、付属品、アルコール、MOD、手榴弾を分解することもできます。

最終的にさらに XP が必要な場合は、Mod (Armadillo、Crusher など) を作成し、複数回分解して XP を取得できます。 Common mod を作成している場合は無料の Epic/Rare/Uncommon/Common EVEN を取得するチャンス (したがって、これらの高品質の mod を分解するとより多くの XP を取得できます)、およびオプションで、前述の mod を作成するコストを削減するための「コストの最適化」。これは、クラフトを 20 にするために私が行ったことです。さらに、「チューンアップ」特典を使用して、より低いマットからより高品質のマットを作成しましたが、それは非常にコストがかかり、まったく価値がありません。より高品質のマットを作成するには、Char Incendiary を作成する必要があります。グレネード/オゾブの鼻を分解し、このガイドで後述するように分解します。

Armadillo のコストに加えて、前述の特典のおかげで高品質の農場の例:Armadillo's Mods

レア MOD を入手するには、「真の職人」特典も必要です。

アイテムの品質が高ければ高いほど、それを作成または分解することで得られる XP が増えます。そのため、クラフト スキル レベル 9 を取得するために、アイテムの作成と分解を自由にいじってください。途中で拾ってきたものを分解するだけで、より高くなります。

クラフティングをレベリングしている間、クラフトアイテムを介して行う場合は、アイテムをクラフトするコストと、インベントリメニューからアクセスするバックパックメニューから分解するときにどれだけ返されるかを確認してください。パッシブとして-5%のクラフトコストが得られるためです。レベル 11 でクラフト ツリーを最大 -15% のクラフト コストにレベルアップすることから、このガイドに記載されている特典をいつでも取得できます。これは、テクニカル レベルを上げている限りいつでも取得できます。これにより、クラフト コストがさらに削減され、最大化されます。コンポーネントが戻ってきました。使った以上のお金が戻ってきたら、クラフトを簡単にレベルアップできます。

さらに

前述のように、作成コストを削減する作成特典と、作成時に得られる分解コンポーネントを最大化する特典を取得できるため、マットが不足することはありません。

複数作成します:

  • 跳ね返って MK1 を分解し、コモン マットを作る
  • Uncommon マットを分解するための Max Doc MK1;
  • レアおよびエピック マット用に分解するシャア焼夷手榴弾;
  • 伝説の象徴的な武器をアップグレード/作成するために必要な場合は、オプションで伝説のマット用のオゾブの鼻。

そして、これを「Ex Nihilo」特典で行います。これも 20% の確率で無料でアイテムを作成できるほか、分解して販売できるアイテムがさらに増えます。

十分な数のマットを集めたら、無数の「ポリカーボネイト ウエスタン フリンジ ベスト」を作成して販売します。マットがほとんどなくなるまで、すすぎ、バウンス バック MK1 からシャア インセンディアリー グレネードまでを繰り返して補充します。

要約する

特典のおかげで、マットが不足することはありません。アイテムを作成するための作成コストが安くなり (コストの最適化)、一部を無料で作成できる可能性もあります (Ex Nihilo) 加えて、それらを分解すると、次のものが得られます。さらに多くのマット (メカニック) を獲得するチャンスが 2 倍になります (ワークショップ)。

あなたのクラフトレベルは重要であることに注意してください.私は私のクラフトレベルがすでに20になったときにこれをしました;レベル:3/4/11 で、クラフト コストがそれぞれ 5% ずつ減少し、合計で 15% になります。少なくともクラフト スキル レベル 9 である必要があるため、パッシブのクラフト コストが 10% 減少します。また、レベル 7/12 で作成した後、+5% の確率で一部の素材を取り戻すことができます。より高いレベルに行くほど、より多くの XP が必要になるため、これは道を下るほどさらに役立ちますが、無制限のクラフト マットでこの方法を使用すれば問題ありません.

店主/ショップ マシンのお金がなくなったら、キャラクター パネルを開いて時間を 24 時間スキップし、ショップのお金をリセットして €$ の利益を維持します。

作成が完了したら、いつでもサイバーウェア ショップから「Tabula Rasa」を購入して、すべての特典ポイントをリセットできます。これは、作成特典が必要なくなるためです。

クラフト スキル レベルの報酬

クラフトスキルレベル / 報酬

  • 1 – なし
  • 2 – 特典ポイント
  • 3 – 作成コスト -5%。
  • 4 – 作成コスト -5%。
  • 5 – 特典ポイント
  • 6 – アンコモン クラフティング スペックのロックが解除されました。
  • 7 – 作成後に材料を取り戻すチャンス +5%。
  • 8 – 特典ポイント
  • 9 – レアなクラフト スペックがアンロックされました。
  • 10 – 特典ポイント
  • 11 – 製作費 -5%。
  • 12 – 作成後に素材を取り戻すチャンス +5%
  • 13 – エピック クラフティング スペックのロックが解除されました。
  • 14 – 特典ポイント
  • 15 – アップグレード後に材料を取り戻すチャンス +5%。
  • 16 – アップグレード費用 -15%
  • 17 – 特典ポイント
  • 18 – 象徴的なクラフト仕様のロックが解除されました。
  • 19 – アップグレード費用 -15%
  • 20 – 特性

要件と説明表

明らかに、これを機能させるにはテクニカルに投資する必要があることがわかるでしょう。とにかくお勧めします.ゲーム。

クラフトから必要なすべての特典を取得するには、テクニカルに少なくとも 14 の能力ポイントが必要です (必要なすべての特典は下の表に記載されています)。レアとエピックの両方の品質のアイテムを作成します。 (optionally 18 to get “Edgerunner Artisan”(To craft/upgrade Legendary Items if you want your Iconics to be Legendary) and/or optionally 20 to get the Crafting ultimate skill “Crazy Science” which grants you more 10% sell value to crafted weapons/clothes, which is not much but still a decent increase for you to get to your money goal quickly.)

If you do go for 20 Technical you can also get “Cutting Edge” under Crafting as well for more %damage on all stats for crafted weapons, and if you use Tech guns you’ll also be able to grab “Superconductor” and “Revamp” under Engineering for more Tech weapon damage and ignoring armor with it. Note that this is entirely optional and not necessary for the guide, it’s just for you to squezze even more damage if you’re getting your Iconic weapons to Legendary.

So that means, minimum character level to do this should be around 9 if you you keep adding attribute points to Technical from the start, plus the Crafting Skill tree at level 9 as well as mentioned earlier to unlock the Rare Crafting Specs for the clothes to sell.

You’ll also need at least to spend 9 perk points into the Crafting skill tree, and the following crafting specs that we will be using to craft:(Note that Ozob’s Nose grenade is entirely optional too, and you can only craft it if you went at least 18 Technical since it’s Legendary spec, you can still get Rare and Epic components with just the Char Incendiary Grenades though which is more than enough.)

Crafting Spec / Where to Get / Quality

  • Polycarbonate Western Fringe Vest / Crafting Tree Level 9 (Rare)
  • Max Doc MK1 / Avaliable from the Start (Rare)
  • Bounce Back MK1 / Avaliable from the Start (Common)
  • Char Incendiary Grenade / Sancho Coronado (Epic)
  • Ozob’s Nose / Reward for completing the Side Job “Send in the Clowns” (Legendary)

TLDR; Examples (with Pictures)

Considering we have all the requirements (14 Technical/9 Crafting Skill Level/CHAR Incendiary Grenade Crafting Spec/Plus all the Crafting perks mentioned before and here – 9 perk points total), we mass craft components.

My Crafting skill tree:

Again I’ll mention, the only perks you need from there are:Mechanic – True Craftsman – Workshop – Ex Nihilo – Grease Monkey – Cost Optimization. (Once you’re done with crafting you can buy “Tabula Rasa” to reset all your perk points and assign them elsewhere if you want) Optionally if you want to increase the sale of crafted items you could go for Crazy Science but that requires 20 Technical.

Besides the Crafting perks, I have the Crafting Skill Level passives -15% Crafting Costs and Chance to get some materials back after crafting 10%, which are gained on Crafting Skill Levels of 3/4/7/11/12, you should be at least on a skill level of 9 to have the clothes crafting spec “Polycarbonate Western Fringe Vest” so that gives you at least -10% Crafting Cost plus 5% chance to get some materials back when crafting.

So this is the clothes cost:

We need Common/Uncommon/Rare components, let’s start from the beginning.

Bounce Back MK1 Crafting Cost:(again with all the relevant crafting perks + passives from the skill level itself).

Bounce Back MK1 Disassemble Components:

As you can see it costs 3 Common plus 1 Uncommon components to craft a single Bounce Back MK1(with a 20% chance to craft a free one thanks to Ex Nihilo) yet as we disassemble it it gives us 6 Common plus 3 Uncommon components, making it perfect to mass stack Common components.(Let’s not forget the 15% chance for a free component of the same quality from the skill perk Workshop) Here’s how much I got:

Max Doc MK.1 Crafting Cost:

Max Doc MK.1 Disassemble Components:

Costing you 4 Common plus 1 Uncommon components to craft, gives back 4 Common plus 5 Uncommon components, perfect for mass stacking Uncommon components.

CHAR Incendiary Grenade Crafting Cost:

CHAR Incendiary Grenade Disassemble Components:

Costs 1 Common plus 1 Uncommon components to craft yet gives back 3 Rare components and 1 epic, perfect for mass stacking Rare and Epic components. Here’s how much I got:

As you can see from 226 Incendiary Grenades which each give 1 Epic component everytime I disassemble them, I got 339 Epic components thanks to the perks I’m running with, that’s 113 more components than I disassembled, not to mention that some of those 226 nades are free from the Ex Nihilo perk. And of course 678 Rare components, which are the ones you need for the clothes.

So now that we have enough components, we mass craft clothes and sell them to a drop point or shopkeeper:

Once it runs out of money we go into the Character menu panel and skip time 24 hours to reset the shops money, keep selling until you get your desired amount of eddies, if you need more rinse and repeat for the components you need the most.

Optional Ozob’s Nose Crafting Cost:

Ozob’s Nose Disassemble Components:

Ozob’s mostly for the Legendary components if you’re going to want to craft/upgrade your Iconics, though you also need regular grenades to craft them, but you can craft those as well. (Again to craft these you need 18 Technical with the Edgerunner Artisan perk from the Crafting Tree).

Fast Crafting-Disassemble

You can change the speed the crafting/disassembling takes to do, just go to your game instalation folder at SteamLibrarysteamappscommonCyberpunk 2077r6config and open “inputcontexts.xml” with notepad, press ctrl+f to search and look for:

  • hold action=”craft_item” change the 0.8 to 0.01

For faster crafting. And for faster disassembling look for:

  • hold action=”disassemble_item” change the 0.4 to 0.1.