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Destiny 2 の刷新されたオシリスの試練は素晴らしい戦利品です (ただし、ソロ キューの場合は残忍な尻蹴りが予想されます)

Trials of Osiris (Destiny のハードコアで週末のみの 3v3 エリミネーション モード) は死の床にあったと言っても過言ではありません。そして、そのベッドは急速に血でいっぱいになりました。以前はDestiny 1で非常に人気がありましたが、試練のプレイヤーベースは時間とともに減少し、最も熱心なPvP領主だけが参加するようになりました. Destiny 2 では、ほとんど愛されていなかった Trials of the Nine として再構築され、再起動されましたが、一時停止され、最終的には復活し、Trials of Osiris として一度リバッジされました。

悲しいことに、それは別の誤った夜明けを証明し、率直に言って、D1以来オーブンの内部をほとんど見たことがないように感じました.不正行為者とアカウントの回復 (基本的には、悪質なプレイヤーのアカウントに飛び乗るために支払われる善良なプレイヤー) は、すべての人の経験を損ない、優れたチームと切望されたトライアル ギアの一部を奪うことを望んでいるだけのチームとの間のギャップは非常に大きかったため、頻繁に実際に競争するのではなく、毎週のバウンティのためにゲームを完了するためだけにマップから飛び降りるプレーヤーを見つけます.いくつかの最後のチャンスがあったモードの場合、最新の変身に対する期待はせいぜい慎重で楽観的でした.

しかし、今週末の大半を完全に作り直されたバージョンのトライアルをプレイして過ごした Destiny の悪鬼たちは、<深呼吸>:楽しんでいることに気づきました。

プレイヤー人口は、D1 の時代以来最も健康的でした 、ガーディアンが群がって、以前は手の届かなかった武器や鎧を磨くために集まった.試練の経験はまだ完璧ではありません.マッチメイキングアルゴリズムが吐き出すランダムでソロキューに入っているときに、事前に作成された3スタックに直面することは厳しい試練です.ここで、Tim と Phil は、何が変更され、何が機能し、何が中火でもう少し時間を費やすことができるかについて話し合います.

新しい戦利品グラインドにどの程度満足していますか?

フィル: 以前のシステムでは、現実的に毎週 3 勝の報酬しか獲得できませんでした。そのため、完全な試練の武器を集めることは絶対的な雑用になりました.ただし、週末にプレイした内容に基づくと、トライアル エングラムは簡単に手に入れることができます。特定の銃や防具を獲得したくない場合は、それを Rahool に渡して何かを獲得するチャンスを得ることができます。まだロックを解除していません。ティム、リコシェ/ラピッド ヒット/デスペラードでメッセンジャー ロールに解読された最初のエングラム。これは良い システム。どちらかといえば、Bungie は過去に戻って他のベンダーを更新し、Trials の新しいフォーカス オプションに合わせる必要があります。

ティム: ここでの議論はないと思います。戦利品のループは、親指のつま先を持つプレイヤーと白髪のベテランの両方にとって、以前のものよりも銀河的に優れています.社会的に不安なプレイヤーは、ソロキューに座って、数時間で半ダースのギアを獲得できると期待できます.私はゴッド ロールのソラのスカー ソード (Relentless Strikes/Chain Reaction… *よだれ*) を持って立ち去り、すべてのウォーロック アーマーのロックを解除し、新しいリニア フュージョン ライフルを十分に持って、サターンを軌道から外しました。お気づきのように、けちな古いシステムの下では、そんなことはありえませんでした。戦利品の倹約に関して、Bungie がついに自分自身を乗り越えたのを見て本当に嬉しく思います。

Cryptarchがエングラムを現在持っていないものにデコードすることを保証する、ある種のノックアウトシステムさえあるようです.また、この刷新の指揮を執ってきた Rituals チームは、古い Trials の DNA を貫く多くのエリート主義とゲートキーピングを大胆に放棄したことで、真の称賛に値すると思います。フィルがセクシーなメッセンジャーを持っていても、誰も傷つけません.

ソロ キューのエクスペリエンスはどのようなものですか?

ティム: したがって、全体的な戦利品のリワークとは異なり、ソロキューの追加は間違いなくスラムダンクではありません. Flawless (The Lighthouse の目的地へのチケットと戦利品の最高層を含むチェストを授与する 7 連勝のプロセス) に成功したプレイヤーからの投稿をいくつか見ましたが、それらの人々はユニコーンのようなフリークだと思います.ソロ キューを使用する大多数の人にとって、ゲームの 30% 以上を獲得する可能性は低いと思います。また、ボイス コミュニケーションを使用している多くの事前構築されたチームによって完全に丸められることになるでしょう。一緒に遊ぶのが快適です。確かに、私の経験は、Datto が下の反応ビデオで説明していることと一致しています。

一方では、ストンプが予想されます。これは、ソロ キューによって提供されているファウストの協定です。はい、戦利品を浴びせられますが、試練のソーセージのおがくずにもなります。他の人が楽しめるように体験を詰め込むためにそこにいます。それはクリフジャンプよりも優れていますか?わずかに。プレイリストは非常にスキルの低いチームでいっぱいになっているため、あなたを転がし、初めて完璧になる可能性があるプレーヤーにとっては間違いなく優れています.しかし、それが毎週末に経験したいことかどうかはわかりません。また、人々が必要なギアをトランスモグしてから、補強刑務所のようには感じられないアクティビティに戻ると、大きな減少が見られると思われます。

フィル: 行う場合、潜在的な利点に注目する価値があります。 いくつかの熟練したプレーヤーと一致する場合は、友達リクエストをポップして、自然に 3 スタックに移行できます。実際にそれが実際にどのくらいの頻度で発生するかはわかりませんが、オプションはあります。とはいえ、確かに、Trials は依然として 3 人のチームにとって何よりも重要です。 Bungie がルールを緩和し、ソロ プレイヤーとしてチャンスを与えてくれるのは良いことですが、完璧にプレイできる可能性はほとんどないと言っても過言ではありません。

人口が健康を維持すると思いますか?

ティム: 新しい戦利品システムは非常に優れているので、古いシステムでは不可能だった方法で持続可能性を維持できると思います。トリプルタップ/ヴォーパルウェポンでReed's Regretを手に入れるまで、きっと続けます。もう一つ言いたいのは、2 人か 3 人のチームでプレーしたときは、とても楽しかったということです。私が持っているので、これは全くの驚きではありません 過去に試練を楽しんだ。 1 対 2 の勝利を収めたり、完璧なナイフを投げたりすることは、依然として巨大なドーパミン ヒットであり、Discord で友達と共有することによってのみ強化されます。チームとしての相乗効果が着実に成長しているのを感じるという、より控えめな満足感もあります。正直なところ、私のような非常に平均的なプレーヤーでさえ、対戦相手を幸運に引き寄せてチームと完璧に戦うという考えは、可能性の領域を超えていません。ゲーム。

フィル: そうだといい。人々がゲーム内のいくつかのより優れた武器で両方の素晴らしいロールを追いかけたり、高統計の鎧の別のソースとして、それが健全であり続けるためのフレームワークがここにあることは確かだと思います.とは言うものの、トライアルは依然として威圧的で、しばしば不快です。これはすべて Bungie のせいではありません。毒性を生むモードです。ある時点で、3 人目のマッチメイキング プレイヤーが私たちを見捨てることにしました。なぜわざわざ?もう簡単に勝てます。

ティム: ええ、私がスリースタックにいたとき、プレイヤーがソロチームから脱落し、すでに実質的に運命づけられているチームメイトを破滅させるのをよく見ました。それにはもっと大きなペナルティが必要なようです.

ライトハウスに行くことは、新しいシステムの下で同じ威信を持っていますか?

ティム: これに対する私の即答は、OG Trials のコンテンツ作成者の何人かが議論しているのを見てきましたが、誰が本当に気にかけているのでしょうか?この特定のケーキを食べてから、他の人もそれを食べていると不平を言うことはできません.ライトハウスに行くのは簡単ですか?確かにそう見えます。それは楽しみを減らしますか?週末に見た初めての人からの嬉しい反応に基づいて、私は本当にそうは思いません.絶対的な 1% 以外の誰も実際にプレイしたくないほどハードコアな PvP モードを用意しても意味がありません。

フィル: ええ、これはまさに私がいるところです。 The Lighthouse に戻るのは簡単ですが、問題ありません。トライアルで汗を流して人生を過ごさないプレイヤーが増えるだけで、自然に完璧に進むことが容易になります。それは健康であり、欠陥ではありません。

詐欺師に遭遇しましたか?

フィル: 私が遭遇した明らかなものはありませんでした—確かに、マップを飛び回り、1K ボイスの無限の流れを発射できる人は誰もいませんでした。繰り返しになりますが、基本的に、スナイパーライフルで完璧なスライドヘッドショットを打つことができる人は、私の目には詐欺師である可能性があります.何度も、私を大きく凌駕するチームにぶつかったので、チャンスがありませんでした.

ティム: 直面したことはないと思いますし、トライアルをプレイしていたときは、それらを見つけるのがかなり上手でした. (対戦相手がスナイパーライフルで突然 93% のヘッドショット精度を達成したことは、かなりの証拠です。) Bungie と BattlEye アンチチート ソリューションとのパートナーシップは、かなりの実を結んでいるようです。チーターが明らかにいないことと、剣を使ってレーンで起こっていることを三人称で覗くことができなくなったことも、プレイリストから毒性を取り除くのに役立ちます. You aren't constantly squinting at the other team to check they aren't trying to fuck over your flawless run by unfair means.

Were there any major issues with matchmaking?

Phil: I definitely think matchmaking will be the ongoing point of contention as we settle into this new system. As mentioned above, there's already some debate about whether matchmaking should prioritise matching solo players with other solo players, and we'll see whether those frustrations grow as the weeks go by. Based on my experience this weekend, there were definitely a few moments that made me raise my eyebrows:like the time we, on an already flawed card, got matched against a full stack who, after quickly rolling us, were granted passage to the Lighthouse. Otherwise it seems pretty solid. Our first card was relatively painless, until we hit seven wins, at which point the jump in the quality of opponents clearly signalled what the matchmaking system's preferences are.

Tim: I think there's a substantial problem with allowing players to see the composition of the opposing team before the match starts. It enables teams to cancel out when they see they're facing another three-stack, making it even easier to cherry pick games against the solos. Unfortunately I doubt this is an easy fix, but it's something Bungie should be looking at. One thing I really liked about the matchmaking is how you're encouraged to stick on your card rather than reset it. Once you hit seven wins you can potentially earn Trials engrams and enhancement materials (Prisms and Shards) for additional wins thereafter. There's also very little difference in terms of the XP you gain between wins and losses. Which sounds weird, but means you feel much less punished for bad beats. You're always on a pretty linear path to the next engram reward.

[Pray you don't meet either of the teams in the video below when playing Trials—they're some of the best in the game]

How's the meta?

Tim: Hand cannons. Shotguns. Cheesy shit like Warlocks using Arc Souls in rifts with the Stag helmet for damage reduction. And I regret to report the Hunters are once again Shatter diving. It's Trials, basically. Though it is funny when you match against a solo team who are clearly there just to choke out some rank up packages, and basically have on a full PvE loadout. "Thanks for the win, my sweet summer child."

Phil: Despite everything you mention above, I do think the PvP meta is in one of its healthier states right now. Yes, shatter diving can do one, but I'm seeing plenty of people performing well with weapons they favour over the ones they're told to use. I ran into plenty of pulse rifles and a few autos in addition to the many, many handcannons, and those players never felt like they were at a huge disadvantage. The main thing I noticed was just how aggressive players were being. The old format Trials really incentivised players to sit at the back of the map, waiting to get a sniper pick. This weekend, though, players were on the hunt—rushing in with an urgency that made for some exciting combat encounters.

That said, please, solo queuers, I'm begging you:sort out your mods. Those Concussive Dampeners are doing nothing for you in PvP, and you won't find any Overload champions here.

Tim: Reducing the round time was a huge help in terms of disincentivising camping.

Is a freelance playlist still necessary?

Tim: I really think so, yeah. I'm already seeing quite a bit of pushback from YouTubers who don't want the population split, but Bungie should definitely go ahead with its planned test of a weekend where solo queue players will be able to only match each other in a special Crucible Labs playlist. The Iron Banner and Competitive playlists already support Freelance and regular playlists, and those have been universally positive additions.

It's one thing to say that these solo queue players know what they're getting into, and playing as a team is just what Trials is, but for me what matters more is that people are having fun and getting into matches they actually have a chance in. Offering solo players a mode where everyone is on a level playing field seems like an obviously healthier position. Anything to the contrary reeks of wanting to pub stomp the rando-only teams and have easier overall passages.

Phil: I think it's good that it's being saved for a Crucible Labs playlist for now. The population is a concern. It feels healthy now, but how many people will be regularly playing in a month? Hopefully lots:the loot is good, and that should be more than enough incentive to keep people around. A freelance mode would be ideal, but it potentially hurts two-stacks looking to round out their team with a loose blueberry.

Tim: Would it even matter if solo queue became the dominant form of play? Like, there's a reason that Iron Banner has historically been much more popular than Trials.

Phil: Maybe not! I do think the teamplay and coordination are an important part of what Trials is—I only jumped in as a two-stack this weekend because our regular teammate wasn't available—but I've been wrong about Destiny before. I'd definitely miss the camaraderie if Freelance became the default playlist, but we'll see what the community gravitates towards.

Has Trials been 'saved'?

Tim: 多分? Probably? It's a massive improvement, between the less punishing structure of the card, and the frankly startling levels of loot on offer. This is easily one of the best revamps Bungie has delivered that I can remember, and as you noted it makes me greedy for how it would look applied to other vendors in the game.

Phil: Is anything in Destiny ever truly saved? But yes, I had fun playing it, possibly for the first time since its reintroduction in Destiny 2. This was a successful revamp, in that it fixed a lot of frustrations and also laid out a path that other modes in the game can follow. And while there are still questions about how certain aspects will play out in the long run, none of it feels like a deal breaker. Good job, Bungie, I guess I'm a Trials fan now.