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Apex Legends バージョン 1.25 パッチ ノート

レベル キャップの大幅な引き上げに関する発表に続いて、Respawn はバトル ロイヤル ゲーム Apex Legends の新しいパッチをリリースしました。 、この新しい上限を実装し、新しい報酬を持ち、メカニックに多くの変更を加えます. Apex Legends バージョン 1.25 パッチ ノートの概要を確認してください。

Apex Legends バージョン 1.25 パッチノート

ゲームのバージョン 1.25 を実際にすべてのコンソールにリリースするのに少し遅れがありました。週のかなり早い段階で発表されたにもかかわらず、パッチは昨日完全にすべてのユーザーにロールアウトされただけだったと理解しています.

ここでの Apex Legends の主な変更点は、もちろん、レベルキャップが 500 に増加したこと、およびプレイヤーがプレイ中に Apex パックとガンチャームを獲得する方法に関して説明した、前述のプログレッションの微調整です。インタラクション、色覚障害対応のためのアーマーの外観、およびバグ修正に関して、一般的な生活の質の更新が行われました。ワットソン本管は、発射物をより積極的かつ正確に迎撃できるようになるという意味で、トロフィー システムに大きなチャンスを期待できます。また、ピースキーパーはまだ強すぎるため、さらに弱体化する予定です。いいですね。 Respawn の完全なパッチノートを以下に再現しました:

進行状況の更新

  • プレイヤーレベルの上限が100から500に増加
  • レベル 100 に到達するために必要な XP は、レベルごとの XP の増加を平滑化するために約 5% 削減されました
  • プレイヤーはレベル 500 (以前は 45) までに 199 個の Apex パックを獲得できるようになりました
  • レベル 2 – 20:レベルごとに 1 パック
  • レベル 22 – 300:2 レベルごとに 1 パック
  • レベル 305 – 500:5 レベルごとに 1 パック
  • レベルごとに 600 レジェンド トークンを獲得し続けます
  • Apex パックの報酬は遡って適用されます
  • また、プレイヤーはプレイヤー レベル 100 ごとにプレイヤー レベル ガン チャームを獲得します

新しいガンチャーム!

  • 36 個の新しいガン チャームがエピックおよびレジェンダリー ティアの Apex パックに追加されます。
  • 銃のチャームは、直接購入を希望するプレイヤー向けのローテーション ショップにも表示されます。

平和の番人

  • 最新の変更後も、ピースキーパーがまだ強すぎると感じているというフィードバックをはっきりと耳にしました。この問題にできるだけ早く対処するために、さらに多くの調整を行うよう取り組んでおり、タイミングとその変更内容についての詳細を近日中に投稿します。

生活の質

  • ヘルメットとアーマーは、色弱者との互換性が向上し、より鮮やかに見えるようになりました。これによりエクスペリエンスが向上するかどうかお知らせください!
  • デスボックスを略奪中にダメージを受けるとメニューを閉じるかどうかを決定するオン/オフ設定を追加。これは、設定のゲームプレイ セクションで切り替えることができます。
  • バッド エンドのロケーションを改善し、より多様性を提供するためのファイナル サークルのロケーションの改善
  • オートスプリントが有効になっているプレイヤーは、L3 を使用してスライドからスプリントアウトできるようになりました。
  • Lifeline の家宝の検査アニメーションを追加しました。
  • 「Thank you」キーのバインドが解除されるバグを修正しました。元のデフォルトの「F1」に戻りました。
  • [PC のみ] 設定で数値フィールドを選択した後に矢印キーを使用すると、選択した値が変更されずに次のオプションにジャンプする問題を修正しました。
  • ゴールド アーマーの出現率が低下しました。
  • 進行中のフィニッシャーをキャンセルできるプロンプトが表示されるようになりました。

バグ修正

  • 他のプレイヤーが間違ったランクにいるように見えるバグを修正しました (例:彼らは実際には Apex Predator ですが、ブロンズ IV に見えます)
  • コリジョン、ジオメトリ、不良エリアでのサプライ ビンのスポーン、間欠泉近くの特定のエリアで戦利品を拾えなかったケースに関連する World's Edge の多数のバグ修正
  • Respawn Dropship が到着時に無音になることがあったバグを修正しました。
  • バンガロールがウィングマンに ping を送信したときにスカルピースのホップアップを参照するバグを修正しました。
  • Fixed issue where player banner would appear off center in the match summary / squad eliminated screens.
  • Fixed a visual bug where the progress bars for Shield Cells and Phoenix Kits appeared desaturated and hard to read.
  • Fixed bug where players were able to instantly revive in certain locations.
  • Fixed bug for rare cases where a player was unable to revive a teammate while outside the Ring.
  • Fixed bug where the visual FX for the knockdown shield would remain visible after being destroyed by an enemy.
  • Fixed bug where equipping the EVA-8 Auto Shotgun Double Tap hop-up would remove the rate of fire increase from equipped shotgun bolt.
  • Fixed bug where some Legends would relay incorrect “ability not ready” sound FX when trying to activate an ability that was still on cooldown.
  • Fixed a visual bug where sometimes when a Legend starts using a Shield Cell it causes their weapon to appear to be briefly floating past their arm.
  • Fixed bug where sometimes the Train’s lead car would detach from the rest of the Train after a player stops and then starts it back up.
  • Fixed bug for cases where players could get crushed by the Train while standing near the back of the front car.
  • Fixed bug where Legend’s faces would appear distorted in third person during matches and while browsing inventory.
  • Fixed issues with corrupted graphics and frame drops that we found were related to detonating ordnance in certain locations causing object to trigger bad pixels.
  • Fixed bug for cases where flying Crypto’s Drone near the Train can cause Crypto to move around without player input.
  • Fixed a bug where Crypto’s tactical hud looked like it was stuck recharging until you used it.
  • Fixed bug for cases where a deathbox would not come to rest on stairs and players were unable to retrieve the player’s Banner Card.

UPDATE TO KNOCKDOWN SHIELDS

  • KO shield protection now extends over and behind the player’s head.
  • Changes to Shield health
  • Common [gray]:100hp -> 200hp
  • Rare [blue]:250hp -> 450hp
  • Player movement speed while KO Shield is active reduced:.65 -> .55

FIRING RANGE

  • Friendly fire is now supported! You can toggle it off and on in the setting menu. The option only appears if more than one player is in the Firing Range with you.
  • [PC ONLY] Fixed cases where players could not enter the Firing Range.
  • Fixed various issues related to players in other realms affecting each other in Firing Range including:
  • Seeing other Legends abilities and animations that are not in your realm.
  • Invisible zip lines.

LEGENDS

  • Wattson’s Trophy System
  • The trophy system is now significantly more aggressive in the way it shoots down grenades. Rather than just identifying between incoming and outgoing projectiles, it now predicts the trajectory of grenades thrown within the interception zone and intercepts them if they will land anywhere within that zone. This means that no grenade can contact any surface within the interception zone regardless of team, but players can fire grenades outwards from anywhere within the zone.

Now that you’re aware of the changes that have been brought about thanks to Apex Legends Version 1.25 , why not crack into the game and see if your particular concerns have been dealt with. If you’ve got other stuff about Apex Legends that you might need to be updated on, check out what we’ve been pushing lately:

  • Apex Legends Now Has An Adorable BD-1 Skin From Star Wars Jedi:Fallen Order
  • Apex Legends Massively Increases Level Cap, More Apex Packs
  • New Apex Legends Store Is Now Live