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Outriders – どのクラスを選ぶべきか?

Outriders はビッグ ゲームですたくさんの遊び方があります。そうは言っても、ワールドレベルを上げてエンドゲームのボスを倒すと、かなり難しくなる可能性があります.プレイスタイルは人それぞれなので、まずは自分に合ったものを選んでください。

このガイドでは、何をプレイすればよいかを説明するのではなく、各クラスの最適なプレイ方法を説明し、どのクラスが自分に適しているかを判断できます。

Outriders – どのクラスを選ぶべきですか?

選択する Outriders クラスに入る前に、クラスのセットアップが重要であり、ゲームの一般的な進行を理解することも重要です。クラスごとに 3 つのサブクラスがあります。つまり、1 つのサブクラスの最後に到達したり、いくつかのサブクラス間でポイントを分割したりできます。

通常、1 つを最大にしたいと考えますが、この種のゲームでは奇妙なビルドが常に歓迎されます。ゲームには 30 のレベルがあり、ギアはレベル 30 に達しますが、ワールド ティアをアップグレードするとさらにレベルが上がります。

最大ワールド ティア 15 で、武器は 42 まで上がり、エンド ゲーム コンテンツではさらに 50 まで上がります。これは、現時点でのあなたのレベル上限であり、クラスの基礎となるものです。

それはさておき、クラスに取り掛かりましょう。

デバステーター

デバステーターは、エリアに出くわし、悪者を破壊し、無傷で立ち去ることから、むしろ適切な名前が付けられています。彼らは戦車であり、非常に優れた戦車です。 Devastator は、敵とのポジションを選択し、大混乱の中で繁栄することがすべてです。

ヘルスブースト、アーマーの増加、近距離でのキルごとのわずかな回復を備えているため、彼らが何をするように設計されているかは明らかです.最上位のサブクラスである Vanquisher は、ダメージを増加させることを目的としています。

少しスクショしてもかまわないが、致命的ではないことを気にしないなら、これがあなたのクラスです。 DPS とタンクを組み合わせて、いろいろと遊べる中道のビルドを実現します。 Havoc、Brawler、Shotgun Master、Assault Master などのスキルを習得して、素晴らしいクラスを目指しましょう。

これにより、ショットガンとアサルトライフルの組み合わせを選択することになりますが、いずれにせよ、これらはデバステーターにとって優れた武器です。ここから移動すると、Warden サブクラスが見つかります。これはタンク クラスのタンク サブクラスで、HP と防御力に重点を置いています。友達と遊んで熱中したいなら、このクラスが最適です。

Unbroken Vow は本質的にあなたに別の人生を与え、Outrider Commander はあなたとあなたのチームのすべての回復とシールドを増加させます。最後に、Seismic Shifter は興味深い相乗効果を持つクラスです。スキルを強化し、出血を積み重ねることがすべてです。自分の能力に集中し、優れたアノマリー パワーを持ちたい場合は、このクラスが最適です。

アノマリーに保護されていると、アーマーがアノマリー パワーの 40% 増加し、献血により出血ダメージの 25% が回復します。クラスを選ぶのは難しい選択ですが、Devastator には 3 つの異なる道があります。 DPS タンクが必要な場合は、Vanquisher を選択してください。

最も重いタンクが必要な場合は、Warden を選択する必要があります。面白いアビリティやコンボで遊ぶのが好きなら、Seismic Shifter は素晴らしいです。

パイロマンサー

パイロマンサーは非常に興味深いミッドレンジ クラスです。彼らは火を制御し、彼らの能力は楽しい方法でその制御に影響を与えます。彼らは伝統的な RPG の役割ではなく、いくつかの異なるスタイルが混ざり合っているように感じられるため、おそらく 4 つの中で最もユニークです。

戦場を炎で覆い、マークした敵を追い詰めたいなら、これがあなたのクラスです。敵にスキルを使用すると、その敵がマークされます。マークを倒すと体力が回復し、一度に 1 体の敵に集中するようになります。

または、炎をスプレーしてすべてに印を付けることができます。 Ash Breaker は、ベース ダメージをアップグレードし、マークを殺すことを奨励することがすべてです。高いダメージを与えるために単独で敵をなぎ倒したい場合、これがあなたのクラスです。

With this class, you can increase damage in sniper rifles and assault rifles, showing which weapons you should pick. They have the ability to use long range rifles where their melee and skills can fight up close.

Fire Storm is the more tanky subclass of the three, specialising in health and armor boosts. Magma Golem increases health by 10%, a small but beneficial skill where Fuel for the Embers doubles skill leech when under 30% health – a great way of staying alive longer.

If you feel like rushing in and taking damage, this is what you’re looking for. Finally, Tempest specialises in skills. If you like to combine them together for new or interesting results, this is what you should go for, a combo that does decent weapon damage from mid range but high damage from skills.

Ash breaker is who you want to pick if you want to play into the classes passive abilities, Fire Storm is for those who want a bit more of a tank and Tempest is for those who like active abilities.

Technomancer

The Technomancer was my personal favourite class. Favouring long range weapons and some great little gadgets, they’re one you don’t want to miss. As well as getting bonuses to long range damage and some other minor things, you heal with every bit of damage you do.

This makes the Technomancer a real powerhouse at staying alive. If you like to pick people off from range and also like having companions, this is your class. It’s healing abilities and great gadgets allow Technomancer to be a surprisingly adept class to run and gun with too.

Through sprinting and dropping gadgets, this was the easiest class for me to achieve World Level 15. Pestilence is a bit of evil genius, picking people off slowly with toxins and a sniper. This is for the Outriders player who really likes Tom Clancy games.

If you want to feel like covert sniper picking off your prey, this is a good place to start. Their skills can boost toxic damage and effect whilst keeping your turrets around for longer and dealing a little more sniper damage.

It’s quite specialised but can accommodate a few different playstyles. Tech Shaman is all about gadgets. Through great healing abilities, you can essentially drop gadgets and stay constantly healing if you have placed your stats right.

This is a bit of a lazier class to play due to huge gadget damage but it’s no less fun. If you like to play a summoner, this is your class. It was mine. The Demolisher is who you pick if you don’t really know your playstyle yet.

With boosts to skills, effect, weapons and gadgets, it’s a really solid all-rounder. You can increase parts of all your powers pretty effectively with this subclass but specialising somewhere isn’t really for this class.

If you want to change up your playstyle a lot, this is the class to go for. Pestilence is for those who like to pick off big groups slowly, Tech Shaman is for those who like to have their gadgets do the talking and Demolisher is a jack of all trades

Trickster

The Trickster is one of the most interesting classes to play as. Heavily focusing on melee abilities and up close encounters changes the way you explore the battlefield. Where the previous three classes work off the same knowledge – find cover, learn the high points, pick things off – the Trickster does not.

They can slow down enemies and then slice them up seconds later. If you want to look cool and kill things while you do it, this is your class. Featuring bonuses to health and shields as well as some interesting melee mechanics, this is worth watching.

The Assassin sub class focuses on that run and gun technique. It’s all about boosting weapon damage to slaughter enemies up close. The Trickster comes with a slight heal when killing up close so this only adds to the class. Focusing on reduced cooldown on movement skills and heightened damage on weapons makes this subclass the deadliest it can be.

Harbinger is about making the Trickster a little tankier. It’s all about increasing your health, armor and shields for a more sturdy build. If you like to get up close but want a little more protection, this is a good subclass. It comes with plenty of skills that upgrade armor and health but also a little more damage and some nice melee bonuses.

If the Trickster is all about looking cool, Reaver is the subclass to compliment that. With a focus on Skill damage and health leech, they are designed to float around the battlefield powering up their skills over time. With plenty of anomaly boosts, this is the class for someone who loves to use their skills a lot.

The Assassin is for those who like to run and gun, Harbinger is for those who want a melee tank and Reaver is for those who like the Trickster’s active abilities.

And that’s every class and subclass in Outriders! They are all good in their own way – your class almost working like a personality test. I imagine this selection will only expand with time as new DLC comes out but the wide range on offer on release will give enough for most playstyles. You just have to find what works for you and stick with it.

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