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TFT ヘクステック オーグメント セット 6 ティア リスト、ギズモ &ガジェット

TFT のセット 6 である Gizmos &Gadgets には、新しいメカニズムである Hextech Augments が導入されています。このセット 6 と 6.5 の TFT オーグメント ティア リストを参考に、ゲームで正しい選択をしましょう!これらの強力な最適化は戦略の鍵であり、ゲームに最適なチーム構成を定義する可能性があります.利用可能な 140 のオーグメンテーションはさまざまな組み合わせで提供され、各ゲームをユニークにするのに役立ちます。モバイルまたは PC プレーヤーで、休憩後にチームファイト タクティクスを開始したいのですが、道に迷っていますか?心配しないで。チャンピオン ガイドの後、セット 6 のギズモとガジェットで最高の TFT ヘクステック オーグメントについて説明します .

TFT ヘクステック オーグメント セット 6 の目的は何ですか?

ヘクステック オーグメントは、Gizmos &Gadgets の 6 か月間ずっとあなたに付き添います。 フェーズ 1-4、3-3、4-6 の開始時 、ゲームは 3 つの永続的なボーナスを提供します。しかし、どの最適化を選択する必要がありますか?いくつかは他のものよりも有利であり、セット 6 のこのメカニズムに関するアドバイスを提供します。増強は経済とボードの両方に影響します。それらのすべてが通常の構成に適しているわけではありません。

ヘクステックの改善は、シルバー、ゴールド、プリズムの 3 つのカテゴリに分類されます。 .層はすべてに共通であるため、ランダム性の有害な影響を回避できます。不運をさらに軽減するために、チームファイト タクティクスは、構図の興味深い最適化を事前に選択します。 ミュータントをプレイすると、スパチュラアカデミックを入手できません!オーグメントの目的と使用目的がわかったので、すべてのレベルでのセット 6 の最高のヘクステック オーグメントのリストを見てみましょう.

セット 6 の構成に最適な TFT ヘクステック オーグメントは?

TFT のセット 6 でのヘクステック増加のフェーズごとのランキングに移る前に、いくつかの予備的なヒントを紹介します。 あなたの構成に従って:

  • エンブレム、ハート、本、魂に向けて投げないでください ゲーム開始時に!彼らは餌です!それらは、疑わしい決定を下すことを強いる独自の方向にあなたを押し進めます。我慢してください!
  • 体を広げすぎないでください。 乗算に意味はありません 効果的なボーナス 短期間で。自分の戦略について考え、適切なタイミングで考えを変えることを躊躇しないでください。スマートに!
  • このティア リストを間違いのないものと見なさないでください。 ヘクステック オーグメントの平均的な安定性に基づいて選択をガイドします . TFT での勝利は運ではなく、適応能力にかかっています。柔軟に!

ティア 1 - ヘクステック シルバーの改善

この階層リストについては、最初から始めることもできます。 最高の TFT ヘクステック オーグメントを紹介することで フェーズごとに、プレイ中にこのテーブルを使用できるはずです。それ以外の場合、チームファイト タクティクス ゲームを最適化するには、Mobalytics のような特殊なゲーム ツールを使用するのが最善の方法です。

改善の最初の段階には、いくつかの興味深い最適化があります。ほとんどの場合、フェーズ 1 ~ 4 で提供されます 戦略的アプローチを決定します。 多彩な最適化を慎重に選択してください ゲームの後半で自由に行動できるようにします。無理な構図にはまってはいけない!

名前 ランク 最適化の説明 オーグメント ヘクステックに関するアドバイス

ハイパーロール
S ターン終了時に金貨が 10 枚未満の場合、PO+2。 用途が広く、ゲームの開始時にテンポを与え、最後のフェーズで経済を活性化します。

偽の最前線
S 2 つのターゲット ダミーがセットに追加されます。 パッチ 11.23 でヘルスが弱体化されたにもかかわらず、これらのミニ戦車は真の堅牢性を維持しています。

アイテム グラブ バッグ I
S 完全なアイテムとリフォージャーをランダムに獲得 セット 6 のオーグメント ヘクステック TFT は、ゲームのすべてのフェーズで柔軟に使用できます。すべてのコンポジションで動作します。

私は違う方法で構築しました
S アクティブな特性を持たないチャンピオンは、+300 HP と 40% の攻撃速度を獲得します。 この独自の最適化により、TFT ゲームを通常とは異なる方法でプレイするようになります。初期段階では大きなパワーゲインを提供しますが、後で放棄することをためらってはいけません.

応急処置キット
S ユニットが受ける回復とシールドが 35% 増加します。 エンチャンターのように先天的なものであろうと、アイテムを通じて得られたものであろうと、セット 6 の構成と完全に相乗効果を発揮するサステインの強化。

計算された損失
S 負けるたびに、+2 PO と無料のショップ リフレッシュメントを獲得できます。 報われる危険なゲーム。カムバックを成功させるには、VP を犠牲にせずにイニングを失う必要があります。難しいけど手ごわい!

ハントのスリル I
S 敵を倒すと、ユニットの HP が 300 回復します。 ゲーム開始時のCelestial Blessingよりも優れており、その再生は対戦相手を驚かせます。

スタンド ユナイテッド I
A あなたのユニットは、チーム内のアクティブな特性ごとに 3 攻撃ダメージと魔力を獲得します。 エンドゲームの最適化。ボード上の 9 ユニットと、ジェイス、ユーミ、タム ケンチなどの最大のレジェンドが、実質的なバフを保証します。

サイバネティック インプラント I
A アイテムを装備したユニットは HP が 200 増加し、攻撃ダメージが 10 増加します。 関連する AD キャリーに関する統計的追加。ヨネ、アーゴット、ジンクスなどのキャラクターで輝きます。

追放者Ⅰ
A 隣接する味方なしで戦闘を開始したあなたのユニットは、最大 35% の VP シールドを 8 秒間獲得します。 ストレスの軽減と引き換えに、ユニットに巨大なシールドを。ブルーザーやボディガードに特に適しています。

パンドラのアイテム
A ランダム コンポーネントを獲得します。各ラウンドの開始時に、ベンチのアイテムがランダム化されます (王冠、へら、戦術家の消耗品を除く)。 チャンピオンのコンポーネントが常に見つかるという保証!事前にチャンピオンのビルドを計画することで、この絶え間ない再鍛造を使用および悪用できる経験豊富なプレイヤーに最適なヘクステックです。

熱烈な香炉
A エンチャンターによって回復または保護された味方は、残りの戦闘で 15% の累積攻撃速度を獲得します (最大 2 秒ごとに 1 回)。 終盤戦に最適。攻撃速度のブーストにより、キャリーがさらに壊滅的になります。

警戒中
B 敵が初めてチャレンジャーに攻撃されると、敵は 3 秒間武装解除されます。 決定的な 3 秒間の CC が、チャレンジャーを真の強硬派に変えるのに役立ちます。

自己修復
B イノベーションが死亡すると、ターゲットにすることができなくなり、イノベーターがまだ生きていれば修復されます。 このオーグメントは前線を強化し、セットの安定に貢献します。

ルーンシールドⅠ
B アルカニストは、8 秒間持続する自分のパワーの 350% に相当するシールドを持って戦闘を開始します。 最近の調整により、パフォーマンスが台無しになりました。 8 秒は後方部隊が利用するには速すぎます。

スコープ付き武器
B 遠距離ユニットのヘックス射程を 2 倍にし、その攻撃は見逃せません。 コンポジション リピーターまたはスナイパーに追加すると便利です。

弱点
B あなたのユニットの攻撃は、敵のアーマーの 25% を無視し、10 秒間、受ける回復を 50% 減らします。 Weakspot は驚異的なインパクトを与えることなく、多用途で柔軟性があり、AD の構成で効果的です。セット 6 のヘクステック オーグメント TFT のこのティア リストの優れたデフォルトの選択肢です!

ナイフズエッジⅠ
B 最初の 2 列で戦闘を開始したユニットは、30 の攻撃ダメージを獲得します。 このオーグメンテーションは前線に追加のダメージをもたらしますが、その有用性は比較的限られています.
天の祝福Ⅰ B あなたのユニットは、攻撃とスキルによって与えられたダメージの 12% を回復します。過剰な回復は最大 300 HP のシールドに変換されます。 ゲーム開始時は非常に弱いので、できれば TFT ヘクステック オーグメント スリル オブ ザ ハントを優先してください。

不安定な進化
C ミュータントは、2 つ星に到達すると次のいずれかをランダムに獲得します:500 HP、35% 攻撃速度、35 攻撃ダメージ、または 35 パワー。これらのボーナスは累積的です。 メタに遍在するコンポジションミュータントに完全に適合します。この才能にすべてを賭ける前に、スカウトについて考えてみてください!

スナイパーズ ネスト
C スナイパーは、同じヘクスで戦闘を開始すると、ターンごとに +8% のダメージを獲得します。 (最大 +40%) TFT のセット 6 では、キャリーを固定することは依然として非常に悪い考えです。死んだ DPS は何の役にも立ちません!

カットスロート
C Assassins reduce the mana of their first target, increasing the mana cost of its next spell by 65%. This upgrade allows Assassins to cast before their opponent. If your composition is solid and your placement rigorous, you won't need it:the first enemy is dead long before that!

Makeshift Armor I
C Your units without items gain 30 armour and magic RES. Your core units usually carry items. If you lack items for your tanks, consider this option.

One For All
C When your Syndicate champions die, they grant your other Syndicates 20 attack and power damage. Despite an interesting principle, this bonus lacks too many statistics to shine.

Chemical Overload I
C Chemtech explode when they die, inflicting 20% of their maximum HP in magic damage in the 2 hexes around them. The damage leaves something to be desired, and the mechanics do not add anything to a distance carry like Urgot.

Underdogs
D Whenever your team has fewer units alive than your opponent, your units regenerate 12% of their missing VPs every second. Greatly appreciated on the Colossus at 11.22, its 200 HP per second nerf has definitely buried it.

Dual Rule
D There are now two tyrants. An interesting Augment for an Imperial-oriented composition . At the moment, this emblem does not shine in the Set 6 TFT meta.

Dominance
D After winning your battle, gain +1 OP for two surviving units. Teamfight Tactics does not lend itself to Win More. Betting on Dominance can be a losing proposition.

Stand Behind Me
D At the start of combat, Bodyguards grant 100% of their armour bonus to non-Bodyguard allies directly behind them (does not stack). Who wants to play Bodyguard?誰? That's what I thought.

So Small
D The Yordles gain a 35% chance to dodge. Too random and too niche to be useful.

Featherweights I
D Your cost 1 and 2 units gain 35% movement speed and attack speed. Featherweight allows 1 or 2 star Carries like Garen, Twitch, Ezreal or Tristana to shine.

Smoke Bomb
D At less than 60% HP, Assassins become temporarily stealthy, impossible to target, and get rid of all negative effects. The single activation of this talent significantly impacts its effectiveness and ranking in our tier list of TFT Hextech Augments.

Duet
D Summons an additional Socialite projector. The random placement of the second square prevents your new Socialite from making a spectacle of itself.

Pirates
D Mercenary units have a 50% chance of dropping an OP when killing an enemy. Only works if you manage to get a Miss Fortune or a well-equipped Ganplank at the start of the game. Otherwise, your pirates will spend your coins on rum without giving you anything in return.
Lifelong Learning F Scholars who survive combat gain +3 power permanently. Moved to patch 11.23 in tier 1, it remains unfortunately useless.

Ascension
F After 15 seconds of combat, your units deal 100% more damage. One of the worst Hextech! It lacks impact in early and loses its little power in late. Only the composition Mutant Elderwood of the 11.22 managed to make it work.

Tinker
F For each round of combat with the Scrap trait active, gain a Magnetic Remover or Reforger. What do you want to do with so much reforging?

Enforcer Heart
? Your team gains 1 emblem from Enforcer.

Enchanter Heart
? Your team gains 1 emblem from Enchanter global.

Syndicate Heart
? Your team gains a Syndicate global emblem.


Twinshot Heart
? Your team gains 1 emblem from Twinshot.

Socialite Heart
? Your team gains 1 emblem from Socialite.

Sniper Heart
? Your team gains 1 global Sniper emblem.

Scrap Heart
? Your team gains 1 emblem from Scrap .

Scholar Heart
? Your team gains 1 Global Scholar emblem.

Protector Heart
? Your team gains 1 Global Protector emblem.

Mutant Heart
? Your team gains 1 emblem from Mutant.

Mercenary Heart
? Your team gains 1 global Mercenary emblem.

Innovator Heart
? Your team earns 1 Global Innovator emblem.

Imperial Heart
? Your team earns 1 Global Imperial emblem.

Scholar Heart
? Your team gains 1 emblem from Academic global.

Clockwork Heart
? Your team earns 1 Global Watchmaker emblem.

Chemtech Heart
? Your team gains 1 emblem from Chemtech.

Challenger Heart
? Your team wins 1 global Challenger emblem.

Bruiser Heart
? Your team gains 1 Global Bruiser emblem.

Bodyguard Heart
? Your team gains 1 Global Bodyguard emblem.

Assassin Heart
? Your team earns 1 Global Assassin emblem.

Arcanist Heart
? Your team gains 1 emblem from Arcanist global.

Tier 2 - The Hextech Augments Gold

Of the 3 tiers, the second tier of TFT increases Set 6 offers you some decisive advantages. Mostly available in phases 3-4 and 4-6 , they help strengthen your composition for the endgame. The statistical improvement of the optimisations' versions does not make up for their lack of long-term usefulness and prevents them from making their mark on the game. I generally prefer single talents in this tier rather than upgraded money. With this phase, you can begin to refine your Teamfight Tactics strategy and focus your composition mid-game by choosing well from the best Hextech Augments TFT of Set 6 .

名前 ランク Description of the optimisation My opinion on theAugment Hextech

Trade Sector
S Get a free refreshment from the shop each round. This free reset ensures that you always have a resilient tray.

Rich get Richer
S Earn +10 PO. Your maximum interest is 7 PO. The richer you are, the richer you are. Simple, effective, indispensable.

Salvage Bin
S Win a complete item at random. Selling a champion gives you back the components of the item he had equipped. An interesting upgrade to get in phase 1-4. Use your items early and sell your units later to build your favourite composition . A must-have for fast level 8 teams who don't want to sacrifice too many VPs.

Built Differently II
S Your units without active traits gain +300 HP and 45% attack speed. The opposite of Stand United II, a Hextech Augmentation that is fun enough to keep its composition a mystery.
Metabolic Accelerator A Your Little Legend moves faster and heals 2 health points at the beginning of each turn. The regeneration is ideal for enduring a lose streak, and the mobility gain ensures you get the item you want during the carousel phase.

Stand United II
A Your units gain 4 attack damage and power per active trait in your team. Effective for boosting versatility, one of the Hextech Augments TFTs that are also effective for beginners at Set 6.

Binary Airdrop
A Your units equipped with 2 items temporarily gain a random completed item at the beginning of the battle. Its recent upgrade to 2/g has not impacted its performance. By reducing your need for items, this Augment TFT is one of the best and allows you to multiply carrys. Ideal for a composition Sniper around Jhin !

Clear Mind
A If you have no units on the bench at the end of a turn, gain +4 XP. Playing without your bench is disturbing but rewarding. A good option for those who want to acquire legendary units quickly.

Knife's Edge II
A Your units starting the fight in the first 2 lines gain +45 attack damage. It's all about mastering the placement.

Wise Spending
A Earn +1 XP by updating your shop. One of the best augments of this Set 6 for your economy. You can refresh the shop for free and level up.

Thrill of the Hunt II
A Your units regenerate +450 HP when killing.

Junkyard
B Every 3 rounds of combat with the Scrap trait active, gain a random component. 2 Scrappers on the board are enough to enjoy it all game long. If you get it in 4-6, it loses all its interest.

Sunfire Board
B At the start of combat, burns all enemies of 20% of their maximum health in 16 seconds and reduces healing by 50%. Very powerful at the beginning of the game, its damage fades, but its anti-heal remains relevant.

Cybernetic Implants II
B Your units equipped with an item gain +450 health and +30 attack damage.

Ancient Archives
B Win 1 Tome of trait. The tome only takes into account the units on your board if you have more than 5 characters. Don't use it too early in the game!
Celestial Blessing II B Your units regenerate 15% of damage from attacks and abilities into HP. Excess healing is converted into a shield up to 450 HP.

Runic Shield II
B Arcanists start the fight with a shield equal to 600% of their power.

Cram Session
B After casting their 1st spell, Students restore 80% of their maximum mana. Ideal for a team with Lux or Yone. The mana regen on the first spell will allow you to snowball quickly.

Instant Injection
C Chemtechs now additionally trigger their bonuses at the start of combat. A considerable asset for a composition with Chemtech.

Sureshot
C Ranged attacks and Twinshots abilities can bounce once, inflicting 45% less damage. A solid addition to enhance the potential of Jinx or Urgot.

Exiles II
C Your units that start combat without an adjacent ally gain a maximum health shield of 60% for 8s.

High Roller
C Win 2 piped dice. The ultimate party. It can be the best Hextech Augments of Set 6 as well as the worst. Feeling lucky?

Makeshift Armor II
C Your units without objects gain +45 points of armour and magic resistance.

March of Progress
C Gain +4 bonus XP per round. You can no longer use gold to gain experience points. Interesting only in round 1-4 to play a game centered around the reroll.

Share the Spotlight
C Allies adjacent to a searchlight at the start of combat gain 75% of its bonus. It is perfectly suited to a composition with 3 Socialites and Carry APs like Viktor, Lux or Malzahar.

Titanic Strengh
C Your units with more than 1100 HP max gain attack damage equal to 3% of their maximum health. Struck by the relentless hammer of balancing in 11.23, it is now a shadow of its former self.

Shrug It Off
C Bruisers regenerate 2% of their maximum health every second. An interesting addition to a composition 6 Bruisers.

All For One
D When an ally dies, it grants the tyrant (Imperial) 25% of its maximum health. An excellent optimization for playing Sion Carry. Fun then, but not meta, hence its D rank in our tier list of the Augments TFTs of this Set 6.

Armor Plating
D Colossi are invulnerable for 2 seconds the first time their HP drops to 60% and 30%. A substantial reinforcement for your frontline of Colossus. However, the lack of space on your board prevents you from taking full advantage of it.
Chemical Overload II D Chemtechs explode upon death, dealing 75% of their maximum health as magical damage to enemies within 2 hexes.

Featherweights II
D Your cost 1 and 2 units gain +60% movement and attack speed.

Payday
F After winning your battle, gain a bonus of OP for each surviving Syndicate unit. Negotiating with the mob to get your pay? Not a good idea.

Gold Reserves
F Mercenaries deal +1% damage for every 1 OP you have. (Maximum +60%) You're still loaded! You are dead though, that can be embarrassing.

Spell Blade
F Arcanist attacks deal additional magical damage equal to 30% of their power. Essential to impress your lobby with the famous Ziggs Ad, recently buffed by Riot (don't do that).

Academy Honors
? Your team gains 1 emblem from Academic .

Arcane Sigil
? Your team gains 1 emblem from Arcanist global.

Hidden Blade
? Your team earns 1 Global Assassin emblem.

Safety Vest
? Your team gains 1 Global Bodyguard emblem.

Beef Up
? Your team gains 1 Global Bruiser emblem.

A New Challenger
? Your team wins 1 global Challenger emblem.

Element X
? Your team gains 1 emblem from Chemtech.

Imperial Banner
? Your team earns 1 Global Imperial emblem.
Hired Gun ? Your team gains 1 global Mercenary emblem.
Experiment 13-37 ? Your team gains 1 emblem from Mutant.

Bulwark
? Your team gains 1 Global Protector emblem.

Valedictorian
? Your team gains 1 Global Scholar emblem.

Metal Detector
? Your team gains 1 emblem from Scrap .

Deadeye
? Your team gains 1 global Sniper emblem. Don't forget that since patch 11.23, the Sniper emblem also gives 1 extra range to its wearer.

Shady Business
? Your team gains 1 emblem from Syndicate .

Tick Tock
? Your team gains 1 emblem from Clockwork .

Tier 3 - The Hextech Augments Prismatics

The final tier of Mad Gadgets promises nothing but powerful optimisations! All of them are capable of turning a game around and propelling your composition into orbit. But if you don't want to end up like Team Rocket, you need to choose the best prismatic Hextech Augments of this tier. As with the Gold upgrades, the III versions offer improved stats. Most of them can only barely compete with the bonus game changers in this tier. Let's take a look at the last part of the tier list of TFT Hextech Augments, on phase 4-5.

名前 ランク Description of the optimisation My opinion on Hextech Augments

High End Shopping
S Champions appear in your shop as if you were one level higher. Access to the level 9 shop gives you a head start on the other players. You complete your line-up in round 5-1 easily and secure your top 4 for sure.

Level Up!
S When you buy XP, gain 4 more XP. You can now reach level 10. The extra experience guarantees that you reach level 9 before anyone else. One of the best optimisations possible if you get it in round 1-4.

Built Differently III
S Your units without active traits gain +400 HP and 60% attack speed. Unlike versions I and II, Built Different III allows you to assemble one of the best compositions of the meta.

Golden Ticket
S Each time your shop is updated, you have a 35% chance of getting a free reroll. Free rerolls when you make a reroll! We never turn down a gift.

Portable Forge
S Open an armoury and choose one of three unique artefacts made by Ornn. The TFT Set 4 is back in full force! With its up in patch 11.23, the blacksmith's items all give you super-powerful bonuses.

Stand United III
A Your units gain +6 attack damage and power per active trait in your composition.

Windfall
A Earn PO according to the number of Augments you have.
0 =20 PO,
1 =25 PO and
2 =30 PO.
A well-filled purse gives you a significant advantage over the tempo of the game. It speeds up your pace and multiplies your development possibilities.

New Recruit
A Win a champion slot. An extra character on the board. Free of charge. Do you really need an explanation?

Knife's Edge III
A Your units that start the fight in the first two lines gain 60 attack damage.

Item Grab Bag II
A Win two random completed items and two Reforgers.

Woodland Charm
B At the start of combat, your highest HP champion creates a 1500 HP copy of himself. The clone does not include the elements of the champion it copies. Its performance at the Gold level led it to be prismatic at patch 11.23. Drowned in the middle of overpowered optimizations, it lost a lot of its interest as aAugment Hextech TFT mid-game.

Makeshift Armor III
B Your units without items gain 60 armour and magic res.

Runic Shield III
B Arcanists start the fight with a shield equal to 800% of their power.

Cybernetic Implants III
B Your units equipped with an item gain +600 health and 40 attack damage.

Thrill of the Hunt III
C Your units regenerate 600 VPs by killing a unit.

Featherweights III
C Your cost 1 and 2 units gain 80% movement and attack speed.
Celestial Blessing III C Your units regenerate health for 20% of the damage done by their attacks and abilities. Excess healing is converted into a shield up to 600 HP.
Broken Stopwatch D 8s after the start of combat, all enemies and non-Clockwork units are frozen in time for a total of 4s. Stopwatch has a niche use in synergy with Jhin. Well-prepared, your sniper decimates the opponent's board without even giving his units time to move.
Chemical Overload III D Chemtech units explode upon death, dealing 100% of their maximum health as magical damage to enemies within two hexes.

Band of Thieves
D Win two Thief's Gloves. These complete items look attractive, but their constant randomness makes them really uninteresting. This does not allow this optimisation to stand out in our tier list of Hextech Augments TFTs of Set 6.

Exiles III
D Your units that start combat without an adjacent ally gain a shield of 80% of their max HP for 8s.

Arcanist Soul
? Your team gains 2 global Arcanist emblems.

Academic Soul
? Your team gains 2 global Academic emblems.

Assassin Soul
? Your team gains 2 global Assassin's emblems.

Bodyguard Soul
? Your team gains 2 global Bodyguard emblems.

Bruiser Soul
? Your team gains 2 Global Bruiser emblems.

Challenger Soul
? Your team wins 2 global Challenger emblems.

Chemtech Soul
? Your team gains 2 global emblems from Chemtech.

Clockwork Soul
? Your team gains 2 global emblems from Clockwork.

Enchanter Soul
? Your team gains 2 global Enchanter emblems.

Enforcer Heart
? Your team gains 2 global emblems from Enforcer.

Imperial Soul
? Your team gains 2 global Imperial emblems.

Innovator Soul
? Your team earns 2 Global Innovator emblems.

Mercenary Soul
? Your team gains 2 global Mercenary emblems.

Mutant Soul
? Your team gains 2 global emblems from Mutant.

Protector Soul
? Your team earns 2 Global Protector Emblems.

Scholar Scoul
? Your team gains 2 global Scholar emblems.

Scrap Soul
? Your team gains 2 global emblems from Scrap.

Sniper Soul
? Your team gains 2 global Sniper emblems.

Socialite Soul
? Your team gains 2 global emblems from Socialite.

Syndicate Soul
? Your team gains 2 global emblems from Syndicate.

Twinshot Soul
? Your team gains 2 global emblems from Twinshot.

And that concludes our tier list of TFT Hextech Augments in Set 6 and 6.5 . With this ranking of the best optimizations, you should know what to choose in phase 1-4, phase 3-3 and phase 4-5 whatever your composition. We are preparing a guide to the best compositions Gizmos &Gadgets to come.