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Deathgarden:Bloodharvest – 一般ガイド

これは、スカベンジャーとハンターの両方でプレイしたときの情報をまとめたいと思ったほんの少しの情報です。戦略、ヒント、ヒント、または一般的な情報が含まれている場合があります。いくつかは私の考えや意見かもしれません。私にとって効果的で、他の人にも役立つ可能性があるもの.

はじめに

ええと、多かれ少なかれ、私が知っていることをコミュニティに入れることができるように、これをまとめたかっただけです。うまくいけば、誰かの役に立ちます。ゲームに問題を抱えている人や、どちらか一方が圧倒されていると考える人を見てきました。

私の経験からすると、そうではないように感じます。それは本当にプレイヤーのスキルに帰着します。私は両方の良い選手と悪い選手、そして非常に良い選手と悪い選手の両方を見てきました.しかし、私は脱線します。遊びながらコツを掴んだり、学んだり、シチュエーションやキャラクターの攻略法を考えたりしてきたので、シェアすることで、もっとゲームを好きになって活躍してほしいと思います。

ラウンド開始:ヒントとその他の情報

ラウンドの最初の 1 分間 (ラウンド開始前を含む) がどのように進行するか、観察したこと、およびどのように開始するかについての一般的な情報をここに記載したいと思います。

いくつかのメモ:スカベンジャーとして 、ラウンド前のロビーでは、ハンターが武器を発射するかどうかを聞くことができます。これは、誰に対処しなければならないかを事前に把握し、それに応じて計画するのに役立ちます.反対に、ハンターとして、一部のマップでは、霧が十分に澄んでいる場合、スカベンジャーのスポーンまで見ることができます。スカベンジャーがボルトを発射すると、それを見ることができます。右か左か、どちらに先に行くかでわずかなアドバンテージが得られます。

ハンターとして 、ゲートが開く1〜2秒前に、私はわずかなランニングスタートから始め、スーパーチャージをアクティブにし、適切だと感じるか、より多くのボディパイルがある側に向かってジャンプして自分自身を起動します。スカベンジャーが行っていました。その時点での特定のプレイスタイルは、プレイしているハンターに応じて変わる可能性がありますが、私の一般的な方法は、スーパーチャージを使用して近くのボディパイルをすばやく訪問することです.ダウン/処刑は、血の集まりを遅くし、スカベンジャーの士気を下げる可能性があります.その最初の人を降ろした後、他の人の兆候がないかエリアを確認し、彼らの音に耳を傾けます..すぐにそれが必要になります。必要に応じてクレートをハッキングできますが、スカベンジャーに自分の位置が明らかになる可能性がありますが、ストーカーの自動ハックがない限り、通常、クレートのハッキングに時間や弾薬を費やすことはありません。パワー コアを使用して、できるだけ多くのドローンを起動させます。ただし、タワーの近くにあるドローンを他のドローンよりも早くアクティブにして、スカベンジャーに弾薬を使わせ、誰かが近くにいるという視覚的および聴覚的な合図を与えるのが賢明かもしれません。 .スーパーチャージについて私が言いたいもう1つのことは、スカベンジャーの近くに着陸すると思われる場合は、ジャンプの途中で無効にすることです。とても満足です。

その他のハンター情報: それらはすべて、スーパーチャージ、ショック、およびそれらに固有のいくつかの能力の 3 つの能力を持っています。スーパーチャージは素晴らしく、速く走ったり、スーパージャンプしたり、半分飛び回ったりできます。ショックも使用するのに優れた能力です。周囲にダメージ/スタンエリアを引き起こし、いくつかの方法で使用できます.近くの茂みに隠れているスカベンジャーがいるかどうかを把握するのに役立ちます。そのスタン部分は、スカベンジャーの活動を停止します - 血を集めたり、クレートを集めたり、走ったり、崖を登ろうとしている場合でも。あなた – あなたがそれらを打つことができれば、彼らはドロップダウンします.

スカベンジャーとして ハンターがフィールドに入ることができるようになるまでボディパイルは現れないことを覚えておいてください - その時点で、あなたが存在するハンターがあなたを訪ねるまでおそらく数秒かかりますが、運が良ければ彼らはマップの反対側です。特にチームメイトと一緒にいる場合は、血を倍増させることができるので、早い段階で血をつかむことは良い後押しになる可能性がありますが、スカベンジャーにはリスク/報酬の種類が高いことがわかりました.あなたは超活性化し、できるだけ多くの血液を集めることができます(通信するチームがいる場合は非常にうまく機能します。ボディパイルの近くのすべてのプレイヤーも血液を取得するため、タワーの1人が5つの血液を取得する可能性がありますが、チーム全体が参加している場合は、1 人あたり 5 を獲得できますが、これははるかに優れています. 残念ながら、これはおそらく、友達と遊んでいる場合 (またはゲーム内で友達を作った場合) にのみ発生します.隠れている方が良い. 一部の人々は非常に機敏で攻撃されにくく、その能力を非常にうまく使用して、ハンターの気をそらしたり、妨害したり、単に逃げることができます. ハンターが特に滑りやすいスカベンジャーに気を取られる時間が長いほど、時間は短くなります.ハンターが費やしていること..まあ、彼/彼女にとって実際に役立つことなら何でも。

また、スカベンジャーが拾うことができるリソースは、ソロリソースだけではないことに注意してください..弾薬、パワークレート、血液..健康についてはわかりませんが、それらはすべて近くにいる他のスカベンジャーに送られます.同じように。ですから、始めるときは、一人で逃げるのではなく、できれば複数の人とグループを組むことをお勧めします。ソロのスカベンジャーは、非常に卑劣でない限り、死んだスカベンジャーである可能性が高いです。

ハンター:審問官

各ハンターの武器、特典、および一般的な能力を適切に配置しようとします。個人的に何がうまくいき、何がうまくいかないのか、そしてその理由について検討してみます。

審問官

私はまだ彼とたくさんプレーしたことはないが、彼としてプレーしたことと彼と対戦したことの両方を経験したことから、彼は堅実なスターターだ.彼はまた、ウォーハンマー 40K のカオス ロードとレスラーのケインが混じったようにも見えます。

能力

彼のユニークなボーナスは「Deny Deny Deny」で、Health Crate を拒否すると彼のスタミナの 30% が補充されます。外出先でも実際にスタミナを補充できるため、ほぼ常に移動することができます。最大スタミナ'、彼に 10% の余分な最大スタミナを与えます..大きなブーストではありませんが、少しずつ役立ちます.

彼の主な能力は「Anti Personnel Turret」で、2 つの自動砲塔を設置できます。能力をアップグレードして、砲塔の射程距離を伸ばすこともできます。私の経験から、砲塔はかなりの量のダメージを与えましたが、それほどではありませんでした。もちろん、それらの範囲はさまざまですが、それらの重要な用途は正しいポジショニングだと思います.あまり打てない悪いところに置いてはもったいないです。それらを開けた、潜在的に有用な場所 (近くのボディパイル、またはパワークレート、またはタワーの近く) の茂みに隠すと、スカベンジャーの抑止力として機能します。崖の上の茂みにそれらを置くと、範囲が広くなり、その地域の卑劣なスカベンジャーを刈り取ることができます.ただし、タレットは十分なショットで殺すことができるため、防御のすべてではないことに注意してください.タレットは、スカベンジャーが生成したクローンにも発砲すると思います。彼らがクロークされた人々に向けて発砲するかどうかはわかりませんが、そうではないと思います.タレットも永久にアクティブなままではなく、最終的には消滅します。したがって、2 つしか出せず、長くは続かないでしょう。

武器

彼の 3 つの武器は、「スネーク バイト」アサルト ライフル、マウラー ショットガン、トリシンクト バースト ライフルです。

スネークバイト

アサルトライフルです。古典的な武器。発射時はかなりいい感じです。比較的低い反動と弾丸の広がり、30 ラウンドのマガジン、優れたダメージと射程。さらに、トリガーを引くと、側面のピストンが発射されます。これは、きちんとした小さな機能です。良い武器。アップグレードすると、実際にはダメージも少し増加します。

マウラー

標準的なショットガン、もう 1 つの古典的な武器。私が使用していたときは、かなりうまくいったようです。低拡散、散弾銃としてはまずまずの射程、そしてまあまあのダメージ。近くにショットを当てることができれば、悪いサブウェポンではありません。

Trisynkt

個人的にはインクイジターでこの武器を購入したことはありませんが、彼はこの武器をストーカーと共有しているので、彼とではなく、たくさん使用しました。この武器は、少なくとも Stalker ではそうであるように、ダメージ、精度、および射程の点でかなりしっかりしています。彼の他の2つの武器はおそらくこれを手に入れる必要がないほど十分に機能しますが、ショットガンやアサルトライフルよりもバーストライフルを持っている方がうまくいくと思われる場合は、ぜひそれを使用してください.リロード時間を短縮するためにアップグレードすることもできます。

特典

だから、私はまだインクイジターの特典をあまりいじっていません。彼が持っているもの:自動収集、近距離、パワー ブースター (タレット)、スピード デーモン、グレート シェイプ、ハッカー。

自動収集

木箱は自動回収。アップグレードすると、範囲が改善されます。まともな能力で、それらを取得するために木枠の近くにいる必要がなく、おそらくそれを利用して、一度に複数を拾うことができます.今のところ、私の選択の 1 つです。

とても近い

血を運ぶスカベンジャーにダメージを与えると、スタミナと弾薬の一部が回復します。これは、アップグレードしてさらに効果を上げることもできます。悪い力ではありませんが、個人的にはもっと良い選択肢があると感じています.

パワーブースター(タレット)

タレットのクールダウンを短縮します。パワーも悪くないし、射程距離を伸ばすために砲塔の能力に投資しているなら、かなり役に立つだろう。それらは少し後に期限切れになるか、破壊される可能性があるため、クールダウンが長いほど、より速く元に戻すことができ、スカベンジャーにより多くの圧力をかけることができます.現時点では私の選択肢の 1 つではありませんが、可能性は確かにあります。

スピードデーモン

スプリント速度が上がります。正直なところ、通常のスプリントとスーパーチャージの間で、インクイジターのスタミナを取り戻す能力があれば、それが必要だとはあまり感じません.ただし、あなたがどちらかというと速く走るのが好きな人には役立つかもしれません。

素晴らしい形

スタミナ回復力アップ。 Speed Demon とほぼ同じアイデアですが、あまり役に立ちません。

ハッカー

これは..ハッキングされたクレートが、それを使用するスカベンジャーをより長い時間表示します。そして、その最初の層は素晴らしい +40% 持続時間です.私は通常、箱をハックするために弾薬や時間を気にしませんが、この特典があれば、それらの箱に触れて、それらを見つけて置くのに十分な時間明らかになる不運なスカベンジャーのために、そうすることは間違いなく価値があります.下。これは私の 2 番目の選択です。

ハンター:密猟者

密猟者

ああ、密猟者。彼は「The Hills Have Eyes」のリジェクトに少し似ていて、トレンチ コートを着て、胴体に 5 本のベルトを巻いていて、スチール製のつま先のブーツを履いています。別の人生でおそらく学校の射手だった.余談です。

能力

彼の 2 つのユニークなボーナスは、ショック範囲が 25% 増加する「バブルバスター」と、予備の弾薬容量が 75% 増加する「弾薬貯蔵庫」です。私の意見では、どちらもまともなボーナスです.

彼のユニークでとても楽しい能力は、近接地雷です!孤独なスカベンジャーにプレゼントされるのを待っている、爆発の素敵な小さなパッケージ。それらを配置すると、その場所の周りに大きな青いバブルが表示され、地雷がある場所を示します。スカベンジャーには見えません。しかし、彼らはビープ音を聞くことができ、賢いスカベンジャーは時々それらを見つけて撃つことができます.これに対抗するには、それらを屋外に出さないでください。それらを茂みや低木に隠し、重要なものの近くに置きます – 健康箱、ボディパイル、3 つの塔など。一度に最大 15 個の地雷を落とすことができ、それ以上になると、最も古いものが取り除かれ、起爆されません。地雷はまともな射程距離があり、気まぐれなスカベンジャーを驚かせる可能性があるため、私は見つけたランダムな茂みのクラスターに地雷を 1 つまたは 2 つ置くことがよくあります。 2 つまたは 3 つの地雷で彼らを危機的な状態にするには十分だと思います。近くのヘルスクレートを採掘した場合、マップの向こう側から誰かを誤ってダウンさせる可能性があります。地雷で誰かをダウンさせることの良い面と悪い面の 1 つは、相手が飛んでしまうことです。見るのは面白いかもしれません - 彼らがどこに行ったのかを正確に把握すること、それらを実行することを難しくする可能性があります.マップの崖側の茂みの近くに適切に配置された地雷は、誰かが世界からノックアウトされた場合に即死する可能性があります.

武器

パッサム ハクソー T24

大量の弾丸を敵の方向に向ける必要がある場合に使用する、古き良き時代の LMG。 1発あたりのダメージはそれほど大きくないように感じましたが、それが120という非常に大きなマガジンサイズを持っている理由だと思います.ひどいスプレッドではありませんが、特典で改善することさえできます.二次的なものとしてもっと使用しても、それは私の投票です。アップグレードするとマグサイズが増加します。

ジャスパー 67V

自動散弾銃。 「ワイドスプレッド」と書かれていますが、それほど悪くはありませんが、反動がかなりあります。アップグレードは反動を減らしますが、ええと..あまり感銘を受けず、他のショットガンに切り替えました.

フリン SN14

もう 1 つのショットガン – 拡散範囲が狭く、範囲が広く、ダメージが大きい。アップグレードすると、ダメージがさらに増加し​​ます。良いショットを打てると、すぐに相手を倒します。プライマリーとして使用しています。

特典

ラグドール

スカベンジャーが 5 メートル以上ラグドール化すると弾薬が回復するというのはおかしいですね.あまり便利な特典とは思えません。

追加トッピング

弾薬箱からより多くの弾薬を入手できます。アップグレードされ、かなりの量を与え始めます。私の選択の 1 つです。

ビガークリッパー

マガジンサイズアップ。不必要に感じましたが、すべての弾薬がすでに銃に入っているため、リロードが少なくて済む状況があると思います.

LMG コンペンセーター

LMG の弾丸拡散の最大値を減らします – LMG を頻繁に使用する場合は、おそらくこれが最適です。私はLMGよりもショットガンを使う方が多いので、パスしました。おそらく悪い特典ではありませんが。

パワーブースター(鉱山)

地雷を大量に使用する人として – はい。そうそう。 Mine のクールダウンを短縮する特典。つまり、Mine を心ゆくまで投げることができます。地雷を使うのが好きなら、この特典はあなたにぴったりです。

スタミナ フリーク

最大スタミナが増加します。多くの過給を行いたい場合に役立つ可能性がありますが、私には不必要だと感じたので、私はそれを渡しました.

ハンター:ストーカー

ストーカー

ストーカー。大きな鹿(?)の頭蓋骨のヘルメットとギリースーツ。彼女の腰からハート・イン・ジャーがぶら下がっています。現在唯一の女性ハンターであり、ゲームの顔でもある。スカベンジャーを完全に不意を突いて捕まえたい人なら誰でも、このハンターはあなたにぴったりです。

能力

彼女の 2 つのユニークな能力はオート ハックです。これは、相互作用距離内にあるときにクレートを自動ハッキングします。通常、近くにあるクレートを拾ったり、自動ハッキングしたりするのに十分な時間があります。さらに自動ハックすることもできます。 2 つ以上のクレートが相互作用距離内にある場合、一度に 1 つ以上のクレート.. もう 1 つの機能は Marked Eye です。25 メートル以内にあるすべてのゲーム オブジェクトが自動的に表示され、探している場合に備えて近くのクレートを見つけることができます。特定のもの。私の意見では、どちらも非常に便利です。

彼女の主な能力はフェードです。簡単に言えば、ほとんど見えなくなります。アップグレードすると、不可視性が長持ちします。武器を発射すると、半分見えなくなりますが、1 秒ほどで見えなくなります。 A lot of fun to use to sneak up on Scavengers and put some bullets + a quick shock into them to take them down fast, or send them into a panicked flight away from their current position – an excellent time to pull out a sniper rifle and ping them in the back. Also, you can Fade before you go to Execute someone, and you may trick other Scavengers into wasting their bolts, or into walking up to the Downed Scavenger, to try to revive them, earning you an extra kill.

Weapons

Trisynkt .45C

This weapon is a burst fire rifle, firing three rounds at a time. Is shared with The Inquisitor, and is my primary weapon on Stalker. I can usually use Fade to sneak up next to a Scavenger, and put two or three bursts into them, + a Shock, and that is usually enough to put them Down. Pretty good range, low recoil, low bullet spread. Decent damage. Upgrade lowers reload time.

Core Design TTX22

Decent sniper rifle with high damage. When you reload, the mag goes flying, which I find amusing. Unlimited range. Upgrade improves rate of fire. If you’re able to aim well and nail some head shots, takes people out quickly. Situationally good, for me. If someone is standing still, or running in a straight line, or predictably – great. Otherwise, I usually just stick to the burst rifle.

Mowzer 320

I personally have not unlocked or used it, as it felt unnecessary to do so, compared to the other sniper. It says it is automatic, and effective in hip-fire. Could be good, might check it out at some later point.

Perks

Stealer

Extra XP % when Downing Scavengers.. felt like any other perk would be better than this one, but hey, if you do fine and don’t need any of the other perks, then this one can net you some bonus experience.

Hey, Down There

Downed Scavengers are revealed, for a few seconds. Can be upgraded to mark them for a longer duration. This is one of my choices, as I sometimes otherwise have difficulty figuring out where the body of the person I just Downed went flying off to, so it helps. One thing to note is that if someone is Cloaked, they will not be Marked or Revealed – This applies to this perk, Drones I believe, and also during the end of the round, where everyone is getting marked. Cloak prevents it all.

Power Booster (Fade)

Much like any other Power Booster, this lowers the cooldown of the appropriate ability – in this case, Fade. Very good, if you like being hidden, constantly, all the time. Between having a longer Fade duration from upgrading that ability, and having less cooldown, you can be near-invisible most of the time. My second choice.

Lucky Charm

Gives you a chance to gain one extra Power Core from crates – and consecutive failures raise the chance for it to happen even more. Could possibly be pretty useful, if you upgraded it a bunch, and didn’t care about the benefits of the other perks. Means you’d have to hunt for less Power Crates, and would save time on that, and be able to get more Drones up in that time. But it also means more Power Crates would exist for either you or the Scavengers to take, from you taking less, overall.

Power Shock

These last two perks probably go together. This one increases the damage of the Shock ability. Starts at 10%, can be upgraded to be more. If you heavily favor using Shock, this and the next perk are probably solid choices.

Stunning

This one, like above, affects Shock – this one reducing the cooldown for it. Starts at -10% cooldown.

The Scavengers:Fog &Switch

Fog

Fog has a good set of abilities and perks that I feel help him earn a place on every team of Scavengers. His two unique bonuses are Tear it Down, which gives him +50% damage towards Hunter Constructs, meaning you break drones, turrets, mines, etc, much faster than anyone else does – Pretty good. The other ability is Staying Alive, which gives you.. increased time before you Bleedout, when Downed. +50% time. Feels kinda pointless, though. You’ll either get executed before it matters, or get revived by your team before it matters, or find a health crate to revive yourself with, before it matters.

His main power is that he can shoot Smoke bomb bolts, which definitely are useful in situations. You can use them to help run interference on a Hunter, to distract him or get him off of one of your team mates or yourself. Upgrade makes the smoke last longer. His alternate power is Heal, which has its own uses that will be described on Sawbones. A tip for when you’re being chased by the Hunter, as Fog:When you shoot a smoke bomb, if you think the Hunter won’t run into it and use Shock – stay in the first smoke cloud, but shoot a second one off into the distance, 10-15 feet or so away from where you are. Make it look like you kept running. Shoot a third, even farther, if you would like. Just hope that he doesn’t come back to the first cloud. Hide yourself away in a bush. Stay out the Hunter’s line of sight.

Perks

Shimmy

Lets you move faster while crouched. It’s all right for some speed-sneaking, or if you’re tailing the Hunter, or chilling in some bushes and moving around a bit without running.. Probably better perks, though.

Ammo Opportunist

More bolts per ammo crate, more max ammo. It’s okay, if you want to stockpile ammo and shoot a bunch. Probably still better perks.

Fleet Feet

Gathering blood gives you a +50% movement speed boost for 5+ seconds. Lasts a short time, but can be helpful in getting away from a Hunter, or getting to the nearest Body Pile.

Heat Of The Moment

Move faster while Revealed.ええ。 I suppose it would help you get away from whatever is Revealing you, maybe. Not too into this one, personally.

Emboldened

Delivering Blood gives you a 30-point shield for 10+ seconds. Good if you are expecting to get attacked by a Hunter while turning in Blood.

Sharing Is Caring

Gives you and all Scavengers within 15 meters bonus ammo from an Ammo Crate. Good if you’re working with at least one other person.

Switch

Switch is also a pretty good addition to the team, as her ability can be used very effectively to distract or confuse the Hunter. Her two unique bonuses are Revivalist:Revive with full health instead of 2/3 full, which is.. eh. And Lighten Your Load:delivering Blood grants a Speed boost of +50% for 50 seconds, which is pretty nice.

Her main power is Clone – Which creates a clone of her, that runs in random directions for a time, increasing as you upgrade it. The clones start out by running in the direction you fired it towards, so it may take some careful placement to be effective, but I have seen it used really well. Hilarious during Golden Crate moments.

Perks

Treasure Hunter

I really like this perk – Collecting Blood reveals all crates and blood, within a distance. Upgrading makes the distance higher, to quite a range. Great for figuring out where you want to go next.

Herd Mentality

Improved stamina regeneration, as long as you’re within 15 meters of another Scavenger. Good for if you’re sticking with someone, or a group.

Size Matters

After delivering Blood, your interaction distance is increased by 4 meters, for 10+ seconds. Not a bad perk, could help in some situations.

Evade Master

Greater stamina regeneration. It’s all right, I guess. Better perks out there. Better if you’re going solo, otherwise, just take Herd Mentality

Sudden Insight

Reveals all nearby crates/blood out to 35+ meters, when you deliver blood. Felt unnecessary to have both this and Treasure Hunter. Whichever one works better for you.

Toil Together

The speed of blood gathering is increased for all Scavengers, when within 15 meters of them. Probably works pretty well when you have a good team who can stick together.

The Scavengers:Sawbones, Ghost, and Inked

Sawbones

If you have a very good Sawbones on your team, then no one will ever die. Not only can her ‘Heal’ bolts provide healing for wounded Scavengers, they can also be used on a Downed Scavenger to revive them, provided they are not already being executed. So many times I have had an Execution stolen away from me because I got to them just a moment too late. A very good power. Sawbones two unique bonuses are Quick Rescue which gives +50% rescuing speed for a Downed Scavenger, which is.. almost pointless, considering what her bolts do, but I guess if you run out of them, or don’t have to use them, there you go.. The other one is Sprinter, which gives a slight increase to sprint speed. It is okay.

Perks

Heal Faster

When wounded, start regenerating health sooner. Not terrible, but there are probably better perks to take.

Under Foot

Reduced damage when hit by the Hunter’s Shock ability – Not bad, especially if you want to try tanking, between using your heal ability, evading bullets, and baiting Shock. Could be the difference between life and death.

Cardio

Delivering blood grants increased stamina regeneration for 5+ seconds. Better perks than this out there.

Security Blanket

Delivering blood gives a damage reduction to all Scavengers within 15 meters of you, for a bit. Upgrading it gives increased damage reduction, effective range, and time it lasts, so this could theoretically be good if you expected to get attacked while turning in blood.

Friends For Life

When near(15 meters) other Scavengers, you regenerate health with less delay, and at a faster rate. I imagine between this perk and the Heal Faster perk, you could have some pretty quick health regen. Might actually be worth it. I dunno.

Splash

Gathering blood gives increased radius to your power – starts at +150% radius, and 5 seconds, upgrading raises both. Seems like it has potential to be decent.. But if you can aim well, and don’t need the extra radius, you would be okay with taking something else.

Ghost

Ghost.. Ghost ghost ghost. Between Ghost and Sawbones, there is a lot of utility. I wasn’t super impressed with most of his perks, but his main ability is incredibly useful. Active Camo bolts. In the area of effect of the bolt, all Scavengers hit become invisible for a few seconds, which can be upgraded to last longer. A few seconds of invisibility is all you need to be able to get away from the Hunter. However, keep in mind that you will still cause little dust clouds from your footsteps, so you can still sort of be tracked. Also, his Active Camo otherwise removes any sort of tracking – whether you were spotted by a drone, hit a hacked crate, or are in the final stages of the round. It’s super useful. His two unique bonuses are Crawler, when downed, your camera is further away, crates are marked, and you crawl faster.. It’s all right, could save you.. And.. Full Start:all Scavengers start with more bolts. Which means less ammo has to be grabbed in the beginning. Decent.

Perks

Ocular Implants

Lets you see Objectives from further away. I thought this was pretty useful sounding, so I use it. might just be placebo, though.

Sniper

Reduces spread with your shots.. honestly never felt like I really suffered much spread, so. I feel like this is kind of a pointless perk.

Firmware

Gathering Blood gives you and all nearby Scavengers(15 meters) immunity to Hacked crates for 5+ seconds. I honestly never really encountered hacked crates that often, so I passed on this one. Besides, it would -probably- wear off before the Hunter found you, and if not, just cloak-shot yourself and you’ll disappear from their vision.

Lucky Charm

Gives you a chance to gain additional blood from Body Piles. Failing raises the chance, until it succeeds. I liked the sound of this, getting more blood, more quickly, and being able to turn it in sooner – So I took this one.

Zero Cool

Less time revealed by Hacked Crates.ええ。 Also felt unnecessary, can just cloak-shot yourself, or not worry about it. Passed.

Rich Get Richer

Turning in Blood, you get unlimited regular bolts for 5+ seconds. I dunno, I never felt like I had ammo issues with regular bolts, or would be in some situation where I would need unlimited regular bolts for a few seconds.. Passed on this one, too.

Inked

Unfortunately, I have not yet acquired Inked, nor have I seen very much of her in general. The shield power seems -okay-, but a lot of the other ones seem to just work better, in their specific situations. May add more to this in the future.

The Bottom

You did it! You reached the bottom of this little, albeit wordy, guide. I appreciate you taking the time to go through and read it, or just for opening it and scrolling to the bottom, whichever. Once again, a lot of the information present I got from the game itself, and added my thoughts or opinions from personal experience. I am not claiming to be an expert on any of it, may be wrong about some stuff, may just play differently from other people. But I hope that in sharing what I did, that people were helped, or at least amused.