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Post Scriptum – すべてのクラス ガイド

Post Scriptum の基礎を学びたい、またはスキルを磨きたいですか?これは、Post Scriptum の各クラスの基本をカバーするマルチパート ガイドです。このガイドは各クラスごとに分類されており、その後に説明用のビデオが続きます。また、各ビデオには、すべてのプレーヤー向けの基本的なヒントとコツが含まれています。

クラスへのガイド

はじめに

Post Scriptum は、第二次世界大戦の最盛期を舞台にしたタクティカル ファーストパーソン シューティング ゲームです。実戦と同じように、このゲームは生き残り、繁栄するための能力とコミュニケーションを必要とします。基礎を学びたい、またはスキルを磨こうとしているなら、あなたは正しい場所に来ました.

ライフルマン

はじめに

最も基本的でありながら一見重要なクラスであるライフルマンについて説明する時が来たので、それらのコンバットブーツをひもで結び、その水筒を締めくくります.スペシャリストとは異なり、ライフル兵は分隊ごとに 1 人に限定されません。いつでも受講できる唯一のクラスです。他の役割が占められているとき、あなたはおそらくライフルマンのブーツにいることに気付くでしょう.最初に、自由に使用できる機器と、その最適な実装方法を確認しましょう。

装備

連合軍と枢軸軍のライフルマンは、基本的に同じ装備で戦場に出ます。

  • 予備のマガジンが 7 ~ 12 個あるライフル
  • 接近戦用のナイフ
  • 2 つのフラグメンテーション ハンド グレネードと 2 つのホワイト スモーク グレネード。
  • フィールド ドレッシング 3 つ – 体力を最大 75% 回復します。
  • モルヒネ注射器 1 本 – 倒れた仲間を蘇生させるため。
  • 塹壕用ツール - 砲台、ボックス、前方作戦基地の建設と解体用。
  • 弾薬箱 1 つ – 兵士 1 人に完全に補給します。
  • カメラ – 戦時中の写真撮影用
  • 土のうを 1 スタック – ちょっとしたカバーを作るため。
  • スタミナを充電する 7 口の水筒。

各派閥はライフルマンに異なる主要武器を装備させます。英国のリー エンフィールド No. 4、フランスの Lebel 1886 M93、ドイツの Kar98k、アメリカの Springfield M1903 はすべてボルト アクション ライフルです。あるいは、アメリカのライフル兵は、戦争に勝利したライフルである半自動式の M1 ガーランドを選択することもできます。これらのライフルにはそれぞれ長所と短所があり、慣れるまでに時間がかかります。これらの武器をさらに練習したい場合は、トレーニング モードを試してみてください。このモードでは、ゲームのすべての銃器、車両、メカニズムをテストできます。

手榴弾を展開するときは、従うべき簡単な指示がいくつかあります。まず、フレンドリー ファイアは常にオンになっており、手榴弾を誤って投げると悲惨な結果になる可能性があることを覚えておいてください。次に、オーバーハンドとアンダーハンドの両方を投げることができることを覚えておくことが重要です。オーバーハンドで投げるには、マウスの左ボタンを押したまま 45 度の弧を描いて放し、最も遠くまで投げます。アンダーハンドで投げるときは、マウスの右ボタンを押したまま、手榴弾が足元に落ちないように常に上を目指してください。第三に、可能な限りローカル チャットを使用して、グレネードを投げる意図を伝えます。これにより、周囲の味方に危険に突入しないように警告したり、近くのプレイヤーにミススローの可能性を警告したりすることができます。破片化手榴弾を窓に投げ込む前に、周りのチームメイトに気をつけてください。見落として、鋭く燃える金属片の雹を誤って彼らの体に送ってしまわないようにしてください.

役割と責任

ライフルマンとして、あなたは分隊員と協力し、分隊長の指示に従うことが期待されています。ライフルマンは特別な武器を搭載していませんが、マシンガンナーや他の専門家への緊急補給として重要な役割を果たしています.必要な MG に弾薬箱を降ろすだけで、攻撃を抑えることと蹂躙されることを区別できます。

ヒントとコツ

制圧

多くの一人称シューティング ゲームと同様に、Post Scriptum には、ゲームプレイを強化するためのさまざまな光景とサウンドがあります。まずは抑圧です。制圧されるとダークリングで視野が狭くなり、効率よく照準を合わせることができなくなります。正しく使用すると、防御側のプレイヤーまたは分隊が攻撃側のチームに正確な射撃を返すのを防ぐことができます。また、その逆も同様です。分隊長が成功すると、陣地の移動や衛生兵の援護などを行う際に、制圧射撃が敵に向けられます。

弾丸の音

さらに、弾丸が意図したターゲットに到達すると、聴覚的な手がかりも与えられます。よく聞くと、対戦相手にタグを付けるとピッと音がします。 *ピッ* 対戦相手がすでに蘇生していない限り、これらのヒットは傷になります。ただし、相手の頭にタグを付けると、別の可聴音が聞こえます。 *ping* この ping は、あなたの弾丸が対戦相手を殺し、蘇生を妨げたことを示しています。

ヘッドアップ ディスプレイ (HUD)

Post Scriptum は、多くのリアルなシューティング ゲームと同様に、HUD が非常に限られています。クラスをプレイしている間は、画面の右下にある情報に細心の注意を払う必要があります。ここには、武器または現在選択されている装備、武器のクリップ容量 (武器名の下に白、黄色、または赤の箇条書きで示されます)、予備マガジンの量、下部のスタミナ バーが表示されます。白い弾丸は満タンのマガジンを反映しています。黄色、部分的に消耗したマガジン。そして赤、空のマガジン。ゲーミング マウスを使用している場合は、リロードをマウス ボタンにバインドしてリロードをより細かく制御できるようにすると便利です。

スタミナ

走ったり、ジャンプしたり、クロールしたり、戦場を駆け抜けたりすると、スタミナを使い果たすことは間違いありません。枯渇すると動きが鈍くなり、ADS 中に Shift キーを押しながらズームインすることができなくなります。スタミナは自動的にゆっくりと回復しますが、うつぶせになったり、水筒から水を飲んだりすることで、回復を早めることができます。ベスト プラクティスは、銃撃戦の準備として食堂から一口飲むことです。照準を合わせたり、発砲中にズームしたり武器を安定させたりするためのスタミナがないことほど悪いことはありません。

メディック

はじめに

あなたのチームに貢献するためのより良い方法を探しているすべての勇敢な兵士を呼び出します!与えたダメージと同じだけ回復したい場合は、メディック クラスが最適です。分隊ごとに 2 人に制限されている衛生兵は、非常に重要な役割を果たします。チームメイトを復活させて回復させることで、戦闘が有利に進みます。このビデオでは、装備、役割、メディック クラスをプレイするためのヒントとコツを紹介します。

装備

最初に、自由に使える機器と、それを最も効果的に実装する方法を確認しましょう。連合軍とドイツの衛生兵は基本的に同じ装備を装備しています。

  • 予備のマガジンが 7 ~ 12 個あるライフル
  • ピストル サイドアーム – クイックドローの接近戦用。
  • 敵の皮をむくためのナイフ
  • 断片化手榴弾 2 個と白煙手榴弾 2 個
  • イギリスとフランスの兵士は白リン発煙手榴弾を装備しています。これについては後で説明します。
  • 15 個の医療用フィールド ドレッシング - 兵士を完全な健康状態に回復するため。
  • 無制限のモルヒネ注射器 – 倒れた仲間を復活させるため。
  • 塹壕用ツール - 砲台、ボックス、前方作戦基地の建設と解体用。
  • 双眼鏡 – 遠くの敵を見るため。
  • スタミナを充電する 7 口の水筒。

各派閥は、メディックにさまざまなプライマリ武器とセカンダリ武器を装備させます。イギリス軍は衛生兵にリー エンフィールド No. 4 とエンフィールド 2 ピストルを供給し、フランス軍は MAS 36 と A P35A ピストルで医師を前線に急行させ、ドイツの衛生兵には Kar98k と P38 ピストルを支給し、アメリカの医師たちは、M1 ガーランドと M 1911 ピストルを持って戦争に出かけました。ライフルマンのチュートリアルで述べたように、これらのライフルにはそれぞれ長所と短所があり、慣れるまでに時間がかかります。 If you want extra practice with these weapons, be sure to try out the training mode, where you test out all the firearms, vehicles, and mechanics of the game.

Healing and Reviving

Medics are equipped with the most effective field dressings in the game, returning players to full health. Successful medics ensure their patients are out of danger before applying first aid. Ask injured players to move behind cover or deploy smoke.

They are also equipped with fifteen morphine syringes. Medics should look for a red icon indicating a downed player and equip their syringe. Hold left click to administer the morphine. Once revived, a medic should look to heal the player, unless you are in immediate danger.

Roles &Responsibilities

A medic’s primary responsibility is healing the injured and reviving downed teammates. An experienced medic can turn the tables on a game by reviving teammates on a capture zone and keeping players alive. Equally as important as reviving is keeping yourself alive. Smart medics use cover and remain back in reserve during a full squad push. Communication is key for notifying the wounded of your intentions. Downed medics should always use voice chat to notify nearby players. Remember, medics have significantly more morphine than the other classes, so always call for a medic if possible.

Revive/Heal/Drink

The most efficient way to revive and heal a downed player looks like this:Use local chat to tell the downed player they’re about to be revived. When they come to, immediately begin healing them while telling them to sip from their canteen. You must tell them to drink while you heal because many players instinctively pull out a bandage after being revived. When done correctly, you can have a wounded soldier back on his feet in under 15 seconds.

Tips and Tricks

White Phosphorus

Not all white smoke grenades are created equal. The white phosphorus grenade, used by the British and French soldiers, can be a brilliant tool for concealment. This grenade explodes on impact, releasing instant smoke cover, great for obstructing enemy visibility. However, the white phosphorus fumes are dangerous to consume for about five seconds after deployment. Therefore, remember to wait a few moments before running through the smoke. It’s also important to remember so you don’t throw the poisonous smoke at a friendly and commit a war crime.

Medic Map Reading

There is a quick and easy way to see nearby injured and down teammates. By opening your map, you may see players with special icons covering them. If you see a red or yellow blood drip icon, that indicates an injured player in need of a bandage. The red and white heartbeat icon indicates a downed player in need of a morphine syringe. Efficient medics use their maps regularly to check on surrounding players’ health and attend to the wounded.

Rifle Zeroing

Like many realistic shooters, Post Scriptum has predictable bullet drop see video for more info.

Bayonet

When you find yourself in close proximity to an enemy, most weapons allow for you to fix a bayonet on the end of the barrel. A weapon with a bayonet has a longer melee range than the knife, allowing you to best a knife-wielding opponent. It does take a couple seconds to attach your bayonet so remember to do so before entering a close quarters area. Stabbing also takes a bit of stamina, be sure to take a sip before going hand-to-hand.

The Radioman

はじめに

Listen up, soldier. Your entire squad is counting on you. If you can handle the pressure, you might just have what it takes to join the US Army Signal Corps. We’re looking for experienced and brave soldiers ready to take up the mantle of the mobile radio operator. Do you have what it takes? Ahem….sorry about that. What I meant to say is…today we’re going to discuss the vital role of the radioman. As the Squad Leader’s right hand man, the radioman is responsible for helping deploy and maintaining the squad’s rally. This class is only available once there are four soldiers in an infantry squad. In this video, we will review the equipment, responsibilities, and some tips and tricks to play the radioman in Post Scriptum.

装備

Let’s first review the equipment you have at your disposal and how it is best implemented. Both Allied and German radiomen are equipped with essentially the same loadout, which are…

  • A rifle or carbine rifle with 5 to 7 magazines in reserve, to ensure your opponents bite the dust first.
  • A pistol sidearm – for when you could use a big iron on your hip.
  • A knife- for slicing and dicing or for playing five finger filet.
  • Two fragmentation grenades – an explosive solution to any personnel issues.
  • As well as Two white smoke grenades – a chemical cover device that also has the downside of attracting a lot of attention.
  • Three medic field dressings – for healing up to 75% of your health or patching up a wounded teammate.
  • One morphine syringe – for reviving fallen comrades while the medic is off winning the war himself.
  • An entrenching tool – for building and demolishing emplacements, boxes, and Forward Operating bases so you can literally dig yourself out of a hole in combat.
  • Binoculars – for spotting enemy infantry and armor in the distance, a vital tool for a radioman when directing fire as acting squad leader
  • And a canteen with 7 sips – to recharge your stamina. Staying hydrated is such an important part of the game, whether you’re a German blitzing across Stonne, or an American storming the beach at Utah, and especially when you’re French and you’re retreating back to Paris.

  • Each faction arms their radioman with different primary and secondary weapons.
  • The British radioman enters the battlefield with the M1 Carbine rifle, as well as the Enfield 2 pistol sidearm.
  • The French radio operator orders general retreats while firing the MAS 36 and the PA 1935A pistol sidearm.
  • The German funker are issued the Gewehr 41 and a P38 pistol sidearm (Geh-vair Ein-un-vair-zig).
  • And the American radiomen head to war with the M1 Carbine and an M1911 pistol.

As stated in the previous tutorials, each of these weapons have their pros and cons and take some time to get accustomed to. If you want extra practice with these weapons, be sure to try out the training mode, where you test out all the firearms, vehicles, and mechanics of the game.

Roles &Responsibilities

A radioman’s primary role should be staying near the Squad Leader (or SL). A radioman or two squad members are required to be within 5 meters of your SL to deploy a spawn point known as a rally. Once placed, the radioman has the capability to maintain the rally by holding T and clicking “refresh” to add time to the countdown. Because they stay near the SL, radiomen are typically tapped as Assistant Squad Leader. In this role, you should assist the SL with planning, fighting, and communication to the rest of the squad. Sometimes, they even act as Temporary SL if the squad leader dies amid a firefight. If you aspire to play as squad leader, be sure to know the ins and outs of the radioman class first.

Rally Basics

A rally is a squad-specific spawn point. Limited to only one per squad, they are deployed by the SL with either a radioman or two other soldiers nearby. Each faction has a different looking rally point. German rallies appear as small camouflage tents while the brown/tan tents are Allied rally points. A well thrown fragmentation grenade should eliminate an enemy rally. Spotting and destroying enemy rallies can be backbreaking for the opposition.

It is a good idea to hide your squad’s rally behind bushes or inside of buildings to prevent the enemy from locating it. If an enemy soldier is nearby, the rally will appear red and restrict spawning until clear. Therefore it is necessary to keep your rally clear by eliminating threats that lock it down.

Once deployed, a squad’s rally will immediately start a countdown which can be viewed on the map. Radiomen should stay in contact with the SL about refreshing this timer because once refreshed, the SL cannot drop another rally for 60 seconds.

Tips and Tricks

Map Reading

In Post Scriptum, the most important tool in your kit is not a gun or explosive, but the map. Each soldier should be accustomed to checking their map regularly to check the progress of the ever changing battlefield. Squad leaders will update the map with special marks to communicate with other infantry squads, armor, logistics, and the commander. Knowing what the marks mean will most certainly give you an advantage over newer soldiers. A red diamond with an X through it indicates enemy infantry. A red diamond with a box reflects enemy armor. Blue and white numbered circles may also be placed to indicate Points of Interest. The commander may drop mortar or artillery marks on a target about to be bombed; as well as smoke marks to indicate the deployment of a smoke barrage.

Players should become accustomed to reading the map by coordinates as well. Each map is organized with a grid overlay. The coordinates are read by letter, then number. Each grid square is divided up into 9 smaller squares represented by numbers. These numbers start on the bottom left, moving left to right, down to up. For an even more accurate location, these squares are divided up into 9 more squares, giving you a third number (1-9). Hovering over any location with your mouse should display the accurate coordinates in the bottom right of your map. Knowing how to read these coordinates is crucial for many classes, especially armor and commanders.

Mobile Spawn Points (MSP)

Mobile Spawn Points, or MSPs, are valuable resources for your team. Identifiable by the wheel icon, an MSP looks like a standard cargo truck. Once parked, these trucks act as spawn points for your entire team and do not have time limits. Instead, they have location parameters. The MSP must be kept out of the “red zone”, a 150 or 250 meter area surrounding an active objective. While driving the MSP, this red zone will show up on your map. An MSP will not be active in these zones or if there is an enemy within 30 meters of it. At the start of a game, a squad will typically pile into one MSP and place it near the red zone of the first objective, moving it up only once they capture the objective. Successful MSP locations are behind buildings, inside dense foliage, or hidden in a city. MSPs can be destroyed with a standard AT mine or heavy explosives. When placing the MSP, be sure to stay off contested roads as there is a good likelihood that a mine is waiting for you.

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