プロのゲーム攻略サイト

www.zgtz168.com

Kingdom Come:Deliverance – チュートリアルと完全達成ガイド (Band of Bastards DLC)

Band of Bastards DLC の質の高いガイドも探していましたが、何も見つかりませんでしたか?この DLC でさまざまな実績をアンロックしたいのですが、Google で検索すると、ネット上に散らばる部分的で理解できないメモの泥沼で迷子になるだけですか?良い!私は同じ苦境に陥り、Band of Bastards DLC に関する包括的なガイドを書くことにしました。ここでは、段階的なウォークスルー、実績のリファレンス、さまざまなキャラクターの伝承セクションなど、すべてを見つけることができます.すべてきれいに梱包され、写真付きの 1 つのパッケージにまとめられています。

Band of Bastards DLC ウォークスルーと 100% アチーブメント ガイド

はじめに

Band of Bastards は、Kingdom Come:Deliverance でリリースされた 3 番目の DLC です。その中で、あなたは主君から、たくさんの傭兵と共にボヘミアの田園地帯を歩き回り、戦争によって荒廃し、凶悪犯、泥棒、盗賊でいっぱいの領域に平和と秩序を広める任務を負っています.

クエストを開始するには、Baptism by Fire を完了している必要があります。その後しばらくして、地方の道路に潜んでいるこれらの危険についてRadzig卿に会うことができるというプロンプトが表示されます.ピルクシュタイン城にある彼の通常の住居に会いに行きます (または、彼がバトル キャンプにいる場合:メルホイドの近く)。

彼は、道路を安全に保つのに十分な人員がいないことを教えてくれますが、最近、古い知人であるリクヴァルトのクノ卿と、主に元囚人で構成される彼の傭兵バンドに会いました。すべての有能な男性は、無秩序になりすぎないようにするためのガイドが必要です。あなたは適切な仕事に適した人物のようです。ラッタイとレデッチコの間にある傭兵キャンプに向かいましょう。

警告!ガイドにはネタバレが含まれています。

ろくでなしのバンド

Band of Bastards は、この DLC の包括的なクエストであり、5 つの小さな個別のサイド クエストのフレームワークを提供します。クエストの進行は次のとおりです:

<オール>
  • クノの野営地に行く
  • 戦闘でダングラーを打ち負かして、必要なものがあることを証明してください。
  • 最初の任務に乗り出す。久野は昼間に出たい → Bad Blood.
  • 野営地でクノと会う
  • 第 2 のミッションを乗り切る → 招かれざる客
  • 野営地でクノと会う
  • 3 番目のミッションを 1 つ乗り切る → A Tight Spot。
  • 野営地でクノと会う
  • 空き地の宿屋でジェイキーについて聞く → サーティーピース
  • 野営地でクノと会う
  • ハーゲンズールに立ち向かおう! → プライス・オナーとは?
  • ラジク卿に報告
  • 始まりと終わり

    最初の目的は、クノの陣地に行くことです。難しいことではありませんが、Rattay を出て、Mill で川を渡り、1 つ目または 2 つ目の道を左に曲がり、しばらくすると、Sir Kuno のテントが見えます。野営地に近づくと、カットシーンが始まります。

    Heinrich は The Stone に近づきますが、彼からあまり多くを引き出すことができないようです。幸いなことに、ジェイキーは救助に来て、キャンプを越えて彼を導き、ハインリッヒをベアマン兄弟、ペトルとヤン、そして最終的にはチーフに紹介します。しかし、サー・クノは自重が好きではないので、まずハロルド・ハインリッヒがダングラーに対して彼の気概を証明しなければなりません.

    Dangler を倒して得たものを証明することは、思ったほど難しくありません。警戒を怠らず、数回ヒットを打てば、彼は屈服するはずです。彼にマスター ストライクを食らわせる時間を与えないように注意してください。もしそうなら、ダングラーとの再戦のためにサー・クノともう一度話してください.彼を倒したら、キャンプの周りの人々と話したり、クノ卿と話して任務に行くことができます.

    最後のミッションの前に、未処理のビジネス (Ring of Bacchus ビジネスなど) を必ず完了してください。あなたのコンパニオンは、Band of Bastards のほとんどのクエストでエッセンシャルとマークされていますが、最後のミッションで死亡する可能性があります。また:ミッション中にすべてのコンパニオンが行動不能になると、Band of Bastards クエストは失敗し、リロードする必要があります。

    クエストの概要

    合計 7 つの実績を獲得できます。 2 つは Ring of Bacchus ゲームに関連しており、残りの 5 つはクエスト関連です。ピンキーの約束と拷問者の 2 つの実績は相互に排他的です。

    達成の概要

    騎士道

    • すぐに工場を攻撃するようクノを説得する

    ヒント: 2 番目のミッション (招かれざる客) の間、進行中の攻撃からの難民が会社に近づきます。サー・クノは攻撃者が酔うまで待ちたいと言っています。実績を得るには、彼にすぐに攻撃するよう説得する必要があります (スピーチ 7 またはカリスマ性 10)。

    ゲームオーバー

    • リング オブ バッカスは元の所有者に戻りました。

    ヒント: Ring of Bacchus アクティビティのすべてのステージをプレイするだけです。誰かにリングを2、3時間休ませた後、別の候補者があなたに電話するはずです。複数のコンパニオンでこれを繰り返すと、最終的に実績が解除されます。

    失われたトリンケット

    • Ring of Bacchus ゲームをプレイしているのはあなただけではありません。他の人にも気をつけてください!

    ヒント: Ring of Bacchus ゲームでプレイヤーの 1 人に指輪を直接渡す代わりに、指輪を保持して、Kuno 卿のキャンプで眠ります。目を覚ますと (午前 7 時頃) リングがなくなり、実績を取得できます。

    傭兵の名誉

    • 傭兵の名誉を呼び起こす

    ヒント: 5 番目のミッション (What Price Honor?) では、Sir Kuno (speech check 7) に立ち上がって戦うよう説得する必要があります。そうすることで成果を得ることができます。

    小指の約束

    • どんな犠牲を払っても約束を守る

    限定: はい (拷問者と共に)。

    ヒント: 4 番目のミッション (Thirty Pieces) では、Jakey を尋問します。ある時点で、Jakey にそのオプションを選択せず​​に「I'll untie you」と答えるよう説得するオプションが表示されるはずです。ダイアログの後に実績のロックが解除されます。注:Torturer と一緒にこれをロック解除することはできなくなりました。彼らは今では 100% 排他的であるため、Jakey に尋問する前に保存しておいてください。

    拷問者

    • ジェイキーのやり方の誤りについて考えるのはジェイキーに任せてください。

    限定: はい (Pinky Promise 付き)。

    ヒント: 4 番目のミッション (Thirty Pieces) では、Jakey を尋問します。ある時点で、Jakey にそのオプションを選択しないように説得するオプションが表示されるはずです。大丈夫。" 1 日後に戻ると、ダイアログの後に実績が解除されます。 ※ピンキープロミスと一緒に解除することはできません。彼らは今では 100% 排他的であるため、Jakey に尋問する前に保存しておいてください。

    トラッカー

    • 工場を攻撃した襲撃者を追跡します。

    ヒント: 最初のミッション (Bad Blood) でバンドと一緒に乗り出すと、攻撃された農場に出くわします (そこには製粉所がないと確信しています)。事情を調べて森へ。最終的に、レイダーの隠れ家を見つける必要があります。達成するとロックが解除されます。

    クエスト:悪い血

    実績:トラッカー (ミス可能)

    <オール>
  • 久野と彼のバンドをフォローしてください。
  • 燃え尽きた農場を捜索する
  • (省略可) 攻撃者の痕跡を探します。
  • (オプション) 襲撃者を追跡します。
  • (オプション) 襲撃者に対処する
  • 見つけたことをクノに伝えてください。
  • ラジク卿に報告
  • キャンプの周りをうろうろしたら、再びクノ卿と話をして、パトロールに行く準備ができていることを伝えてください。バッドブラッドのクエストが開始されます.あなたは自動的にバンドに乗って出かけ、サモペシュとメルホイドの間の田園地帯にいることに気付くでしょう.

    バンド・オブ・バスターズと共に移動中

    ここでできることは、馬車で田舎を歩き回り、田舎を楽しみながら傭兵の友達の冗談に耳を傾ける以外に、できることはあまりありません。最終的に、バンドはMerhojedとGladeのInnの間の焼け落ちた農場に出くわします.電車が止まり、攻撃者の手がかりと痕跡を探すように求められます。

    さまざまな場所、物、人を調べることで手がかりを探すことができますが、そこから得られるものはあまりありません。また、一部の傭兵は、攻撃の背後にいる人物を調査することよりも、人々が持っている戦利品に興味を持っているように見えることにも注目してください。農場の森側にあるあばら家に十分な頭を持ったら。中に入り、右側の最初のドアを開けます。パントリーでは、血まみれの石油ランプが、メモが添付された青い盾に光を当てているのが見えます。

    メモのあるあばら家

    盾とメモを取って読み、クノ卿に報告してください。彼はすぐにあなたを Radzig 卿に送りたいと思っていますが、今はしばらくお待ちください。特にトラッカーの実績が必要な場合は.誰がこれをしたかをまだ調査したいことを彼に伝えてください。東に向かって牧草地に向かいます(GladeのInnに向かって)。Stephan Fletchingが小麦の間を隠れているのが見えます.彼に近づき、何か見つけたかどうか尋ねてください。

    ハインリッヒはステファンに何か見たかどうか尋ねます

    彼が持っていることがわかりました。彼は 2 人のライダー、重い荷物を背負った 12 人ほどのフット フォーク、そして大量の血を流した人の足跡を見ました。彼らは夜明け(東)に太陽に向かって行きました。東の森の端にある小さなボシーを調べてみると、そのすぐ隣に死んだ馬がいるはずです.そこの森の中に入ると、森の中を通るかすかな小道が見えるはずです。そのコースに沿って、襲撃者が落としたさまざまな商品を見つけることができます:リンゴ、血まみれの服、樽、その他の血と内臓.

    最終的には、レイダーが 7 人か 8 人の空き地にたどり着きます。少し近づくと、トラッカーの実績が解除されます。あなたが望むように彼らに対処し、その後、Radzig卿に報告してクエストを完了してください.彼は驚かないようで、彼とハウス オブ ゾアンの話をしてくれます。サー・クノの元へ戻り、ゾアンのハーゲンの世話をするように命じると、クエストは終了します。

    死んだ馬とレイダーキャンプの位置

    クエスト:招かれざる客

    アチーブメント:騎士道精神 (ミス可能)

    <オール>
  • 2 番目のミッションに乗り出す
  • クノと一緒に工場に攻撃を仕掛ける。
  • (オプション) 久野のバンドのメンバーと話す
  • (オプション) 農場での酔っ払いの仕上げ
  • Radzig卿に報告したら、キャンプに戻り、別の任務に行く準備ができたらKuno卿と話してください.これで招かれざる客が始まり、あなたは自動的にバンドと一緒に乗り出し、Uzhitz 近くの田園地帯で夜のパトロールをしていることに気付くでしょう.

    ろくでなしの一団がウージッツに向かって乗り出す

    タルムベルグの森をパトロール中のろくでなしの一団

    タルムベルクの森を出てウージッツに一泊するまでは、すべて順調に進んでいるように見えます。会社は、近くの工場からランタンを振り回す苦痛の乙女から近づきます。彼女は、襲撃者が近づいたとき、すべての男性が逃げたと述べています。現在、山賊たちは地元の酒屋を狙っており、工場に残った女性たちをどうするかは間違いありません.

    星降る夜の下でメナージュ・ア・トロワ

    彼女はクノ卿にすぐに攻撃を開始するように頼みますが、チーフ(常にマスター戦術家)は注意を促し、略奪者がかなりの量(およびそれ以上)の飲み物を飲んだときに工場を攻撃することをお勧めします.同意するか、説得 (スピーチ チェック 7) またはブラフ (カリスマ チェック 10) を試みて、即座に反撃を仕掛けるように試みることができます。後者のいずれかを実行すると、騎士道精神が解除されます。

    騎士道

    サー・クノをすぐに攻撃するように圧力をかけた場合 (そして、騎士道の魂の実績を取得した場合)、真っ暗な夜の工場にまっすぐ突っ込むことになります。

    夜の襲撃に行くのは確かに暗い

    十数人の敵兵に遭遇するので、厳しい抵抗の準備をしてください.また、衣装のメンバーが永久に死ぬことはありませんが、全員が無力化された場合、クエストに失敗する可能性があります.レジスタンスを倒してください。そうしたら、休息とリラックスの時間です。

    Jan と Petr にとって残念なことに、すべての女性が逃げたようです。久野のバンドのメンバーと話すように促されます。 Jan に乱闘を挑んだり、Stephan とサイコロを振ったり (3 アイテム)、テーブルにいる他の若者たちとストーリーを共有したりできます。若者たちと喧嘩する時間は限られているので、今は死体を略奪するのはやめましょう。後で略奪することもできます。

    工場でステファンとサイコロ遊び

    Jan と戦うときは、追加の賭け金 (200 Groschen) を彼に挑戦することができます。彼が退化したギャンブラーのように見えることを見て(とりわけ)、彼はそのアイデアが本当に好きです.ステファンとサイコロを振ると、3 つのアイテム (彼が工場にいる間だけ獲得できます)、リヒヴァルトの紋章付きの盾、カリスマ 19 のジュポン、帽子の 3 つのアイテムを獲得できます。カリスマ性は 20 です。毎回 400 グロッシェンを賭ける必要があります。

    ステファンを倒産させたら、クノ卿、ジェイキー、ダングラーと一緒にテーブルに向かいましょう。座って 1 つまたは 3 つのストーリーを共有し、その後シャンティを歌います。

    エールのタンカード 7 つとスピリッツのボトル ​​1 本が壁に飾られています

    朝、あなたの元に来て、好きな戦利品を集めてから、クノ卿のキャンプに戻ってください。

    それほど騎士道的でない魂

    (中世の女性の窮状のために)より敏感でないオプションを選択することは、会社が夜明けまで攻撃を開始するのを待つことを意味します.工場の襲撃者が元気になって無駄になるまで、バンドが待機する時間は自動的にスキップされます。

    ザ・バンド・オブ・バスターズがドーン・レイドを開始

    あなたは夜明けに襲撃を開始し、すぐに抵抗がせいぜい精彩を欠いているように見えることに気付くでしょう.Kuno卿は彼のグーラッシュについて確信していました.遭遇したささいな抵抗を一掃した後、会社は休息とリラクゼーションの準備が整います。ただし、工場の周りに残っている酔った汚物を一掃する前ではありません。そのうちの 4 人は気絶して床に横たわっていますが、見つけるのはそれほど難しくありません。

    失神した 4 人の盗賊とヘンリーが彼らを倒した場所

    もう一度、クノのバンドのメンバーと話すように求められます. Jan に乱闘を挑んだり、Stephan とサイコロを振ったり (3 つのユニークなアイテム)、テーブルにいる他の若者と話を共有したりできます。タイマーがあるので、バンドと充実した時間を過ごしたい場合は、死体を略奪して待ってください。

    その後、キャンプに戻ります。

    クエスト:タイトスポット

    実績:なし

    <オール>
  • 3 番目のミッションに乗り出す
  • クノたちと力を合わせて戦い抜け!
  • クノと話す
  • キャンプに戻ったら、クノ卿に近づきます。彼はジェイキーがレデッチコの酒場で、見知らぬ騎手の一団がササウ地域をこっそり通り抜けているというニュースを聞いたことを教えてくれます — ハーゲン・ズールのものか、単に裕福な商人の警備隊かもしれません — いずれにせよ、あなたの 3 番目の任務はここまでです.

    バンドはササウに向かって走り出す

    しかし、パトロールは順調に進んでいるように見えます。それがジェイキーの使命であるため、彼は事前にスカウトし、キャンプを作るのに適した場所を探すために派遣されました。その間、会社は田舎を楽しみ、キャロルを歌い、一般的に楽しい時間を過ごしています.こんな日には何がうまくいかないのでしょうか?

    会社は緑豊かな丘の中腹の草地で日光浴を楽しんでいます

    まあ、かなり多くなります。川の浅瀬を渡るとき、待ち伏せされるからです。矢はどこにでも飛んでいます - 盗賊の射手が帝国のストームトルーパーを狙っているのは良いことです - そして馬は飛び去ります.あなたは間違いなく窮地に立たされているので、身を守る準備をしてください!この戦闘計画は非常に単純です。邪魔になるものはすべて殺します。ウォー ハンマーを振る時が来ました!

    これは確かに窮地と言えます

    Skalitz の 2 番目のミッション (Run!) を思い出してください。世話をしなければならない敵が約 20 人いるので、バフを上げて仲間をできる限り助けましょう。棚を押して、森の奥への道をたどって左に進みます。抵抗に気をつけて、森の空き地で合流しましょう。ジェイキーが行方不明のようです、好奇心旺盛です。とにかく、戦術的な撤退の時です。それはキャンプに戻ることを意味します。

    タイトスポットでの待ち伏せ作戦

    クエスト:30ピース

    アチーブメント:ピンキー プロミス、拷問者 (ミス可能)

    <オール>
  • イン・イン・ザ・グレードでジェイキーについて尋ねてください。
  • 森の北端からジェイキーを追跡する
  • 商人アーネストの娘、マリアに何が起こったのか調べてください。
  • ジェイキーに質問
  • マリアに何が起こったのかをアーネストに話してください。
  • 待ち伏せからキャンプに戻ると、全員が無事に戻ってきたようです。もちろん、ジェイキーを除く全員。彼はまだ隠れています — 不思議なことに、ジェイキーの馬であるルシファーはキャンプの周りで見られます。ジェイキーは牧草地の宿屋で銀貨 30 枚を飲み干しています。サー・クノはあなたにジェイキーを見つけて情報を求めるように頼みます.会社はあなたなしでパトロールを行っています.

    空き地の宿屋のエールハウスメイド

    あなたと一緒に空き地のインに行きましょう!ジェイキーはもう敷地内にいないようなので、メイドに近づき(所有者のアンドリューは私のプレイスルーで早すぎる死を迎えました)、彼女にジェイキーを見たかどうか尋ねます.簡潔な答え?はい。長い答え? 150 グロッシェンまたはスピーチ チェック レベル 1。彼は、マリアという名のとても素敵な娘に出会いました — 旅商人の娘 — 最後に、彼女と一緒に南の森に向かっているのが見られました.

    旅館から南に曲がると、森の端で不幸な商人が娘を呼びに行く準備ができている荷物を積んだ荷馬車が見えます。彼に話しかけると、彼女のスカーフが森のすぐ中にぶら下がっているのを見つけたと言われます.なぜ森で娘を探しに行かないのかと彼に迫ると、彼は、彼女が見知らぬ人と一緒にさまよったのはこれが初めてではなく、彼女はいつも戻ってきたと言います!ああ、そして彼はスタンバーグに行くのを本当に急いでいて、馬車を離れたら強盗に遭うのではないかと恐れています (それが彼が宿屋にワインを置いてこなかった理由だと思います)。

    商人とワインから恋人のキャンプに向かうハインリヒの道

    良いクリスチャンになり(またはお金を求めて)、彼の素敵なマリアを探すつもりだと彼に伝えてください。カートの後ろの森に向かうと、彼女のスカーフに気付くでしょう.約 20 ヤード進むと、ラヴバードがエールの 2 つのジョッキを片手にロックサイドで素敵なディナーを楽しんでいるのが見えます。南東に向かうと、ロマンチックな出会いのより多くの証拠が見られます. 地面に青いブローチ、木からぶら下がっているワインのフラスコ、木にガーランド、そして最終的には砂の絶壁にオレンジ色の下着.ここから断崖に沿って見ると、恋人たちのキャンプが見えるはずです。

    Torturer と Pinky Promise の両方の実績が必要な場合は、Jakey と話す前に必ず Savior Schnapps を飲んでください。どちらのアチーブメントでも、スピーチ チェック オプションが表示されるまで、選択は重要ではありません。続けて、ラットに尋問します。ただし、最初に、彼はどのようにして現在の場所にたどり着いたかについて言及します。

    ジェイキーに尋問するハインリッヒ

    ジェイキーは木に縛り付けられていて、マリアの姿がどこにもないので、少し窮地に立たされたようです。彼女は彼を岩で殴り、彼のお金を持って逃げました(もしあなたが彼をスリにしたら、彼はまだ彼にいくつかのグロッシェンを持っています-史上最悪の泥棒です)。彼のために良いお辞儀をします。では本題に入ります。 Jakey は、Hagen とその部下に脅迫され、その後仲間を密告するために大量のコインを提供したことを伝えます。彼がキャンプで非常にひどい扱いを受け、クノからグロシェンの半分も得られなかったのを見て、彼は売り切ることに決めました.

    Jakey に Hagen について尋ねると、Jakey は話す準備ができているように見えますが、彼はまず、あなたに彼を解き放ち、Hagen Zoul についてすべて話したら、彼を手放すことを約束してほしいと言っています。スピーチ チェックが表示されるとすぐに、4 つのオプションが表示されます。彼に「なぜ密告したの?」と尋ねます。サー・クノの別の暴言のために。 Torturer の実績については、「話したくありませんか?大丈夫。"そして彼を一日放置します。戻ってきて、彼は苦労せずに豆をこぼす準備ができており、拷問者のロックを解除します.

    インターネット上の一部のガイドでは、Torturer の実績でピンキー プロミスも取得できると書かれていますが、それはできません (少なくとも)。すべてのオプションを試しましたが、Torturer に沿ってロックを解除できません。彼を1日腐らせた後の唯一の賢明なオプションは「あなたは行くことができます」であり、それはPinky Promiseの成果にはつながりません.他のオプションは、「チャンスではありません」と「私はあなたを解き放ち、刑務所に連れて行きます」であり、どちらも対話をすぐに終了します.

    ジェイキーはハインリッヒに彼を手放す約束をピンキーに頼む

    代わりに、Pinky Promise の実績については、スピーチ チェック (「わかりました。Kuno は豚です」) に行くのではなく、「I'll untie you」を選択します。彼は他の選択肢と同じ話をあなたに伝えます:ハーゲンはサモペシュを襲撃することを計画していますが、それにもかかわらず、村全体に火を放ちます。ただし、あなたは約束を守ったので、彼は少し追加の情報を提供します。ジェイキーはハーゲンに、クノ卿がラジク卿の用事であることにうんざりしていることを話し、ハーゲンはクーノ卿に賄賂を渡してラジク卿に対抗することを計画している.これでかなりの情報が得られました。そして、それを証明するピンキー プロミスの実績を手に入れました。

    もう一度森から出て、商人アーネストに大切なマリアが何をしたかを話してください。彼女が貧しい若者のお金を盗んだと聞いても、彼は驚かないようです。彼はただ、マリアに何が起こったのかを知りたがっているだけです。わからないことをもう一度彼に伝えてください。彼はもうそれほど心配したり不安になったりしていないようです。奪われたと感じている別の仲間がいると思います。

    マーチャント アーネストは本当にお金がどこにあるのか知りたがっています...ええと、彼のリトル プリンセスはどこにいますか

    クエスト:名誉の価格は?

    実績:傭兵の名誉 (ミス可能)

    <オール>
  • ハーゲンズールに立ち向かおう!
  • ハーゲンの手下を倒す。
  • ハーゲン・ズールを倒す
  • ラジク卿に報告
  • キャンプに戻り、クノ卿にジェイキーを見つけたことを報告してください。あなたは、ハーゲン卿自身が率いるサモペシュへの攻撃が差し迫っていることを彼に伝えます。あなたがジェイキーをどう扱ったかについて、あなたが何を望んでいるのか彼に話してください。生き残せば、九能卿に何があっても叱られます。

    ジェイキーがすべてを話せば手放すと約束したなら、ハインリッヒはクノ卿に、ラジク卿に対する裏切りについて圧力をかけるだろう.酋長は、ハインリッヒが主君に背を向けないことを保証します。これはまた、今後の戦闘中に、ハインリッヒがサー・クノに約束したことを思い出させることができる追加のオプションにつながります.

    会社はサー・ハーゲン・ズールに立ち向かう

    そして、会社はサモペシュに向けて出発します。しかし、Merhojed の近くの丘で、彼らはハーゲン卿の軍楽隊に迎えられ、交渉に来ました。シーンが展開するのを見て、最終的には状況に対処する必要があります.説得 (スピーチ チェック 7)、賄賂 (15.000 グロッシェン)、またはジェイキーを免れた場合は、クノ卿に以前の約束を思い出させることができます。または、クノ卿に裏切り者として行くように伝えることもできます。その場合、クノ卿はハーゲン卿の申し出を受け入れて乗り降りします.

    会社はサー・ハーゲン・ズールの軍団に接近

    Rychwald のサー・クノ

    サー・クノの説得に成功すると、傭兵の名誉の実績を獲得できます。ただし、クノ卿を説得したり、買収したり、思い出させたりした場合でも、残りは同じように実行され、パーティーはハーゲン卿の衣装を攻撃します.かなり互角の戦いなので、バフを上げて戦いに突入しましょう。 DLC のエンディングは、戦闘の結果によってわずかに異なりますが、それほど大きくはありません。ヘイゲン卿から素敵なカ​​スタム アーマーを手に入れ、戦場から彼の剣と盾を手に入れましょう。

    中世のボヘミアにバブルガムがあったとしても、会社は善意のためにいくつかのバットキックを行い、バブルガムを噛む準備ができています

    裏切り者クノ卿

    しかし、どうにかしてクノ卿を説得できなかったとしても、すべてが失われるわけではありません。ハインリッヒはハーゲン卿に一騎打ちを挑みます。サー・ハーゲンはタフな相手になる可能性があり、攻撃を反撃し、マスターストライクの後にマスターストライクを着陸させるので、彼を強く押してうまくカウンターすれば、戦いはあなたのものになるはずです.彼の命を救うか、殺すかのどちらかですが、後者を行うと、彼の仲間があなたを攻撃します.

    サー・クノはハインリッヒの幸運を祈っています...彼はきっとそれを必要とするでしょう

    どの道を選んでも、結果がどうであれ、すべてが終わったら、Radzig 卿に戻って報告し、十分な報酬を受け取りましょう。

    アクティビティ:バッカスの指輪

    Hermann Heinrich が Dangler を倒した後、キャンプを回ってみんなと知り合うことができます。ジェイキーに近づくと、ザ・ストーンがその指輪ビジネスであなたを探していると教えてくれます。この指輪ビジネスについて知らせると、彼は彼らがキャンプでバッカスの指輪を中心とした一種のゲームを持っていることを説明します.または居酒屋。

    Ring of Bacchus に関連する実績は 2 つあります (Lost Trinket と Game Over)。できるだけ早く収集することをお勧めします (最初のミッションに向かう前に収集することもできます)。最終的にはジェイキーはキャンプを離れる必要がありますが、彼は実績に不可欠ではありません。彼はあちこちでヒントを出します.

    Game of Bacchus を進めるには、指輪を届けてから 2 ~ 3 時間待つだけで、新しい挑戦者があなたの注意を喚起するはずです。最後の挑戦者まで配達して繰り返すと、ゲームオーバーの成果が得られます。ただし、Lost Trinket の実績は見逃しがちです。

    失われたトリンケットの実績

    Lost Trinket の実績を取得するのは非常に簡単ですが、見逃すことも非常に簡単です。 Ring of Bacchus を手に入れたら、必ず保管しておいてください。頼んだ人には返さないでください。夕方になるまで待って、キャンプで寝ます(すべてのベッドは所有されているため、残りがすでに寝ていることを確認してください。そうしないと、追い出されます)。午前 6 時か 7 時まで寝て、​​目を覚ますと指輪がなくなっていることに気付くでしょう。

    紛失した指輪に関連する小さなクエストがあり、所持している指輪を取り戻すため、リロードしないでください。その後も、ゲーム オーバーの実績を達成できます。泥棒は指輪を盗んだだけでなく、ミステリアスな詩が書かれたメモをインベントリに入れました。続けてメモとその中の忌まわしい詩を読んでください:

    本当に、私がいなければ傑出した人も、幸運な人もいません。私は心から私を求めているすべての人を抱きしめます。私なしで行く者は、死とともに歩き回る。そして、私を産んだ人は永遠に幸運であり続けます。しかし、私は地球より低く、天より高く立っています。

    明らかに、私たちの犯人は文学者です。サー・クノがこんな男を着ていたらなぁ。行って他の人に聞いてみると、彼らは修道院から逃げ出したか、犯人はあなたに違いないと言うでしょう。では、寡黙なタイプに聞いてみましょう。最初のミッションを完了した場合は、ストーンが犠牲者の上に立って祈っていることに気付いたでしょう。彼は私たちの暴走した宣教師であることが判明しました。ただし、なぞなぞを解かない限り、彼は指輪を渡してくれません。解けなければ指輪はもらえません。

    なぞなぞの答えは謙虚さです。

    ゲームオーバー達成

    1.リング・オブ・バッカスについてストーンに聞く

    The Stone に行き、ゲームについて聞いたことがあるので、彼を助けたいと伝えてください。彼は、指輪の現在の所有者であるダングラーを紹介します。彼から指輪をスリにすることもできますが、彼に決闘を挑むほうがはるかに名誉なことです。 Beat him and deliver the ring to The Stone and watch the quality conversation between the two of you progress. For a reward he’ll hand you the book Silence is Golden and Other Myths IV.

    2. Take the Ring of Bacchus to Stephan

    Seems like you are a very popular fellow in the Game of Bacchus, if only Heinrich would think of keeping the ring for himself. Oh well, wait a couple or three hours after handing The Stone the ring and Stephan Fletching will call you. Approach and he’ll tell you he knows you got the ring from Dangler to The Stone and he wants your help in getting the ring.

    You can tell him you don’t want to steal, or tell him you’re okay to help. Both options lead to the Fletch telling you he wants to get the ring when The Stone is sleeping only… The Stone doesn’t sleep like his namesake. If only you could get Stephan a Lullaby Potion.

    For a Lullaby Potion you’ll need oil, poppy, herb paris and thistle

    Get Stephan the potion and get 100 Groschen for a reward. Once again wait a couple of hours (Stephan wants to steal the ring during the night, but the activity progresses as though he immediately got it in his possession) and the next participant will call you.

    3. Take the Ring of Bacchus to Jan Bearman

    After giving the ring to Stephan Jan Bearman will approach you and ask you to get the ring for him—he warns you though that Fletch doesn’t have it on him. Go to Stephan and ask him to give you the ring back. Yeah, not a chance in hell, but he’ll give you a riddle:

    Find the dead standing among the living, and turn your eyes heavenwards!

    Great, thanks for nothing! If Jakey is in camp you can ask him for more information. The information comes at a price (20 Groschen), or you need to pass a charisma check (level 7). He’ll tell you the ring is in a kestrel’s nest. You can see the (partly dead) tree when standing on the mount near the camp and looking north (towards Ledetchko).

    Look north from the mount you can see the tree with the kestrel’s nest

    Go to the tree and shoot the nest out (it’ll fall in tall grass and can clip through the ground so pay attention to where it falls). Get the ring to Jan to claim your 120 Groschen reward.

    4. Take the Ring of Bacchus to Petr Bearman

    The next contender in the game is Petr Bearman, he wants you to get the ring from his brother Jan, saying it’s best to just “pinch” it from him. Either pickpocket the ring directly from Jan, or fail an intimidation check (level 20), which will get Jan to brawl you (and earn you a reputation loss to boot).

    Winning a brawl from Jan will get you the ring

    After you’re done return to Petr and get 150 Groschen for the trouble.

    5. Take the Ring of Bacchus to Sir Kuno

    This time it’s The Chief who approaches you. Instead of raising moral the Ring of Bacchus now has the mercenaries going at each others throats so Sir Kuno wants to end the game once and for all. However, he can’t get the ring back himself, so do him a favour and get it for him, okay?

    Sir Kuno wants a word with the player

    Go to Petr and he’ll throw in a riddle for free (seriously is this a roving band of minstrels or why’s every single member a frickin’ poet sh-tting in verse):

    • Steeples guard the fields in a line, on one of them a cross you’ll find. Off you go from east to west. Find the steeple, that’s your test.

    Not to hard isn’t it? Just gotta find steeples going from east the west and one with a cross on top. Look around the camp and you should find rows of hay drying poles. Find the one going east to west and the last one should have the cross-shaped wooden frame sticking out.

    Hay drying racks going from east to west

    If you don’t feel like searching you can also wager him over a game of dice. Once you got the ring in your possession head over to Sir Kuno, he won’t give you a well-deserved ice-cold ale, but he’ll hand you the book Hercules and His Diet IV. You also just unlocked Game Over.

    Lore:Sir Kuno of Rychwald

    “If you can turn your hand to something, you’ll never be lost”, — Sir Kuno.

    Sir Kuno of Rychwald called “The Chief” by his mercenaries is the last baron of the House of Rychwald. When his house became impoverished he took to being a mercenary. He is the leader of the Band of Bastards and has a debt with Sir Radzig. Because of that debt he welcomes Hermann Heinrich into the party.

    Sir Radzig calls him an entertaining companion who has his own particular approach to certain matters. However, he cautions that Sir Kuno every now and then needs reminding not to step over the line. Sir Kuno’s also not fancy on bowing and curtsying—and other such tomfoolery.

    Sir Kuno in full battle gear

    House of Rychwald

    When asked about the fate of his house, Sir Kuno responds that it’s because his father was a fool and his mother mad as a bat. The house’s name came from Rychwald Castle, which actually belonged to the Convent of the Poor Clares in Teinitz and was only leased by Sir Kuno’s father.

    His father was very much in love with the Abbess of the convent in Teinitz and took a lot of interest in Scripture as Sir Kuno puts it. This drove his mother, who already had weak nerves, to despair. One frosty December morning she put the torch to the tower, stables and farms of the castle, all the while laughing madly.

    Sir Kuno and his sister managed to get out of the flames, his father and brother did not. Totally destitute, his cousin (Adam of Drewitsch) took them in. Not much later Adam offered to buy the remainder of the Rychwald estates, and sell Sir Kuno a small fortress near Rakovnik instead. When he told his sister, however, she decided she would join his cousin in holy matrimony and take the estates with her as dowry.

    Sir Kuno resisted, but was thrown out of Drewitsch and left to fend for himself.

    Friendship with Sir Radzig Kobyla

    Sir Kuno’s debt to Sir Radzig goes all the way back to a feud between the House of Schallenberg and the Town of Kolin over some trade dispute. Sir Kuno was fighting for Schallenberg in the feud. When the two sides sued for peace Sir Kuno was sent to parley for Schallenberg. On his way to Kolin he stopped at a roadside inn and met Sir Radzig and the two struck it off right from the beginning. The next morning both rode of to Kolin together.

    However, once they reached the city Sir Kuno was immediately jailed, because the burghers wanted revenge for the six month of siege he had given them. Sir Radzig happened to represent the King’s interests in the peace talks (Kolin being a royal city). A couple of days later he heard there’d been an agreement between House of Schallenberg and the Town of Kolin, and part of it was that Sir Kuno would be put to death.

    Sir Radzig had taken a liking with Sir Kuno though, and he squared things with the Kolin City Council, and hence Sir Kuno owns Sir Radzig his life.

    He rides Hereward, a grey-white horse with white manes, and dressed with a grey-and-white chequered rear caparison.

    Lore:Dangler

    “I’ve never ridden with a better man, I can tell you”, — Sir Kuno.

    Dangler. His real name is Damian. He is the band’s scout. He got his nickname because Sir Kuno found him with a noose around his neck.

    He used to be the squire of Lord of Buzitz – a right honourable knight. When his liege was killed his captors tied him with a noose around his neck to a shaky wooden cross and left him to die. When Sir Kuno cut him down he was as dead as a rock, but after someone gave him a kick he coughed and came back to life.

    Dangler telling Heinrich how he got his nickname

    Sir Kuno describes him as an upright fellow—a better man he’s never ridden with. Nothing escapes him and he makes a fine scout. Even when the band is parleying he’s able to smell deceit beforehand and saved the Chief numerous times from a blade in the back.

    While talking with Sir Kuno about the band Dangler will suggest they could recruit 2 or 3 more people. They could use another archer, a healer that can actually talk, and replacements for the Bearmen. He offers to go to Kuttenberg next, because the silver miners there are hard as nails, who might rather crush heads for silver instead of ore.

    Dangler rides Sisyphus, a chestnut horse with cream manes.

    Lore:The Bearman Brothers

    “But… nobody’s perfect”, — Sir Kuno.

    The Bearman brothers are Petr and Jan. They are merciless as a bear, loyal to a fault. They’ll obey just as they’re told to do. The brothers been fighting since they were old enough to carry swords.

    Generally they are two lively fellow that are always in for a laugh. You shouldn’t get on their bad side though or there’ll be hell to pay. However, they can’t really stand the booze too good, and when they’re full there is no holding them. But, as Sir Kuno says, nobody’s perfect.

    Jan Bearman reminiscing against Heinrich

    Jan is quite the joker and will tell Heinrich that he and Petr are so close because they share the same mother—them being orphans that means none at all. A band of mercenaries found the both of them playing in the dirt and their leader decided to take them in. The mercenaries raised the brothers like their own, swords and ale in hand. The kind mercenary leader eventually took the dirt nap in Saxony and the Bearman brothers went their own way.

    Petr Bearman tells his story to Heinrich

    Before they joined the Band of Bastards they rode with a Lombardian named Collini all over the region of Bavaria and Austria. Jan’ll tell you that they decided to come back to Bohemia because noone there understood a word they were saying—and that ain’t worth a d-mn. When you talk to Petr (who’s more the strong silent type) he’ll tell you, however, that they had to leave in a hurry because Jan stole the Lombardian’s coin and then lost it all on a wager.

    Dangler and Sir Kuno can be overheard talking about the brothers. The Chief suggests they next go to Brandenburg because, allegedly, the Bearman Brothers can to collect some outstanding debts there. Dangler calls this bluff and suggests they probably want to leave Bohemia because they’re the ones who most likely owe a pile of coin. Furthermore, he reckons, they’ll all probably wake up one day and find the brothers gone without saying so much as a goodbye.

    Jan rides Madame B, a chestnut horse with cream manes. His brother Petr rides Dogbreath, a dark grey horse with black manes.

    Lore:Stephan Fletching

    “Our fletch does love to converse”, — Sir Kuno.

    Stephan isn’t your typical sell-sword—he dresses in flamboyant colours and prefers bow and arrows over raw strength. He’s also the camp’s dice player and can usually be found around the board. When asked about his past Stephan is a closed book, insisting that Sir Kuno swore him to silence. Curiously, Sir Kuno says he’s not at liberty to discuss Stephan’s past.

    Stephan Fletching sitting at the dice table

    All Stephan’ll say is he used to live in a town and did something totally different, or well perhaps not so different, for a living back then. Sir Kuno calls him a very resourceful fellow that has a knack to be in the right place at the right time.

    Stephan rides Swindler, a dark grey horse with black manes.

    Lore:The Stone

    “Well, a man who can do that is a man you want on your side, so we kept him”, — Sir Kuno.

    The executioner’s dog cut out his tongue, because of that he isn’t the most talkative of companions. He’s known to be exceptionally strong and can even take on the Bearman brothers. In a conversation with Sir Kuno the Dangler also seems to imply that he’s the band’s healer.

    The Stone on one of his more talkative days

    When asked how he joined the band, Sir Kuno replies that he just sorta tagged along. They met The Stone with some fellow wayfarers on the road from Olomouc to a castle past Kladsko. They continued to travel alongside each other as there’s safety in numbers, but The Stone never said a word to anyone. One-by-one the fellow wayfarers dropped off, some at Mohelnitz, others at Schoenberg, the rest at Kladsko, but The Stone stayed.

    When the band approached Barzdorf, Sir Kuno ordered the others to get rid of him. Stephan tried to tell him nicely, but he just sat there staring like he was turned to stone—hence the nickname. Then the Bearman brothers tried with forse, but The Stone booted Jan in the face and felled Petr with a single punch. Seeing his obvious strength Sir Kuno decided to keep The Stone on—and after all—if he can’t talk he can’t tell.

    The Stone rides Hoch, a grey horse with white manges.

    Lore:Jakey

    “Jakey? That boy will be the death of me”, — Sir Kuno.

    Jakey always eager to please. He is the youngest addition in Sir Kuno’s outfit. The others seem to bully him around quite a bit though even though Sir Kuno has taken a liking to him. Unlike the others, he says, Jakey seems like a good lad, reminding him of himself. The boy needs a firm hand though, or he’ll become a third Bearman.

    Jakey tells Heinrich about the Ring of Bacchus

    As a baby Jakey was found in a Prague church by a priest if St. Apollinaire. He grew up an orphan, spending half his childhood in parish houses and the other half on the street. He eventually became a baker’s hand in Prague, but got bullied around because of his low heritage. They’d call him names and even beat him up occasionally. To get some coin he’d end up playing a fool’s act in the local tavern. Sometimes the rich gents would throw half a Groschen his way.

    Jakey’s also the one who’ll tell Heinrich about the game with the Ring of Bacchus, which is a game the band plays involving a worthless ring. Whoever is its proprietor gets free drinks and food from The Chief whenever the band is at an inn or tavern. Jakey’s not allowed to participate in the game, because he’s too young to drink according to the others.

    He also seems to be positively afraid of the Bearman brothers, especially when they’re drunk. He isn’t too thrilled to ride with the band, saying it’s worse than the bakery because his life’s on the line. He’ll also mention that he thinks Sir Radzig might’ve done unwisely by calling upon a mercenary’s honour to provide services for free.

    Neither is Jakey very fond of Sir Kuno. He thinks The Chief is just as much of a swine as any highwayman, he just pretends to be an angel of mercy. If they player get’s into Jakey’s good graces, he will confide that Sir Kuno was openly defying Sir Radzig when Heinrich was not around, saying it was not the first time he’s worked for Hetman Kobyla for free.

    Jakey rides Lucifer, a grey horse with black manes.

    Lore:House of Zoul

    The House of Zoul was a proud and noble house. In the first year of King Wenceslas’ reign Sir Radzig was called upon by the King to resolve a dispute between the House of Zoul and a neighbouring house, when the Zouls refused to accept the ruling of the Land Court in a land dispute.

    The Royal Court meanwhile had decided to make an example out of the House of Zoul, because the King’s reign was still new and frail. Because the Land Court’s power stemmed from the King, the Zouls where in essence defying the King and had the be punished, harshly. The family head was hanged, their castle razed to the ground and their property was confiscated—thus in one swift turn impoverishing and crippling the entire House of Zoul.

    The King, however, took less and less interest in daily matters, making Sir Radzig his Hetman (Hauptman) and leaving him to deal with the repercussions. For one, rather than eliminating resistance to the crown, the dealings with House of Zoul had created another marauding robber baron in the realm. Besides, the opposing side in the dispute was (unbeknownst to young Sir Radzig) distantly related to him—hence, making the draconian measures seem like serving his self-interest.

    Sir Hagen Zoul

    After Sir Hagen’s father was hanged and his House’s property taken, Sir Hagen went on to become a disinherited robber baron. Roving the realm with his subjects in search of a living. Eventually, he took to being a mercenary company for hire and as such he’s recently been fighting in the Margraviate Wars in Moravia. Sir Hagen en Sir Kuno are acquainted as they fought on the same side during the Siege of Lancenbach. He’d eventually come back to Bohemia to swear revenge for his family’s misfortunes.

    Sir Hagen Zoul with his marauding war band