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新しい Rise of Kingdoms ガイド、司令官ガイドとペアリング、Tier リストと司令官

ライズ オブ キングダムズ RTS(リアルタイムストラテジー)モバイルゲームです。世界中のプレイヤーが、利用可能な多くの王国の 1 つで一緒にプレイします。

ゲームをプレイすることを考えているか、ダウンロードしたばかりか、まだコツを学んでいるかどうかにかかわらず、あなたが望んでいる究極の都市を達成するために正しい道を進みたいと思うでしょう。

最高の指揮官を見つけて組み合わせる方法を学ぶ 、進行状況、才能の構築とツリーを計算し、コードを引き換えます 、および優れたゲーム体験を実現するためのヒントとコツ。

ライズ オブ キングダム コマンダー ガイド

まず、戦闘に参加するには司令官が必要です。 3 つの専門分野によって、すべての指揮官のタレント ツリーを平準化できるタレント ツリーが決まります。すべての指揮官は、指揮官のスター レベルに応じてロックを解除できる 4 つのスキルを持っています。レジェンダリーおよびエピックの指揮官は、最初の 4 つのスキルの 1 つを向上させる 5 番目のマスタリー スキルを持っています。 4 つのスキルすべてをレベル 5 にすることがロック解除されます。星のレベルは、その司令官に固有の彫刻または一般的な彫刻を犠牲にすることでロックを解除できます。

司令官の層リストに関する情報の功績は、Rok Guide にあります。

レジェンダリー司令官ティア リスト

ティアS

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
アッティラ オープン フィールド ラリー --
関羽 オープン フィールド ラリー --
リチャード シティ ディフェンス オープン フィールド フラッグ/フォート ディフェンス
イソンゲ シティ ディフェンス オープン フィールド ラリー
ジンギスカン オープンフィールド ラリー --
アレキサンダー大王 オープンフィールド ラリー --
エドワード オープンフィールド ラリー --

ティアA

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
武則天 シティ ディフェンス フラッグ/フォート ディフェンス
サラディン オープン フィールド ラリー --
トミリス オープンフィールド ラリー --
武田 オープン フィールド ラリー --
レオニダス オープン フィールド ラリー --
マーテル オープンフィールド ラリー フラッグ/フォート ディフェンス

ティアB

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
曹操 バーバリアン/フォート オープンフィールド ラリー
コンスタンティン シティ ディフェンス オープンフィールド フラッグ/フォート ディフェンス
ハンニバル オープンフィールド ラリー --
フレデリック ラリー オープンフィールド --
メフメト II ラリー オープンフィールド --
エセルフレード バーバリアン/フォート オープンフィールド ラリー

ティア C

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
エル シド オープンフィールド フラッグ/フォート ディフェンス ラリー
ジュリアス・シーザー ラリー オープンフィールド --
みなもと オープンフィールド バーバリアン/フォート ラリー
シャルルマーニュ ラリー -- --

ティアD

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
ソンドク 収集 -- --
クレオパトラ 収集 -- --
石田 収集 -- --

エピック司令官ティアリスト

ティアS

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
孫子 シティ ディフェンス オープン フィールド フラッグ/フォート ディフェンス
オスマン I ラリー オープン フィールド --
ペラギウス シティ ディフェンス オープン フィールド --
ヘルマン シティ ディフェンス オープン フィールド フラッグ/フォート ディフェンス

ティアA

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
ジョアン 収集 オープン フィールド --
スキピオ ラリー オープン フィールド --
バイバーズ バーバリアン/フォート オープン フィールド --
ベリサリウス オープン フィールド バーバリアン/フォート --
乙支 オープン フィールド シティ ディフェンス --
シティ ディフェンス オープン フィールド フラッグ/フォート ディフェンス

ティアB

司令官 属性 A 属性 B 属性 C
ブーディカ バーバリアン/フォート オープンフィールド --
ロハール バーバリアン/フォート -- --

Rise of Kingdoms 引き換えコード

Rise of Kingdoms の最新の有効なギフト コードは次のとおりです またはコードを引き換えて、ゲームを楽しくプレイしてください。

それらをコピーして以下のガイドを読み、それらの使用方法を学び、宝石、ゴールデン キー、リソース トークンなどの多くの貴重なリソースを取得してください。

最新作 Rise of Kingdoms コード

<オール>
  • Tz4gusiwka
  • Nyprp7zp7q
  • 注:コードは、作成から 20 日未満の新しいアカウントに対してのみ機能します。

    期限切れのコード

    <オール>
  • Ipyxvn28mq
  • IPU8G5X598
  • シルギンターク
  • z2ikx6ig6e
  • gmdz63tpvf
  • gmz4nm8yv7
  • gmcbc633tn
  • gm7qk2k7em
  • sb96x3baik
  • nxhg7p95gd
  • mpqs3sf4ch
  • Discord100
  • mwmjwzetgc
  • ktjb79nsav
  • jxewhr8rgw
  • Iq9ybsajz2
  • Rise of Kingdoms コードの使用方法

    <オール>
  • ゲーム内で、画面の左上にあるアバターをクリックします。
  • 設定メニューを開きます。
  • 利用する
  • ボックスに引き換えコードを入力し、[交換] をクリックします。
  • コードが正常に引き換えられると、次のメッセージが表示されます。
    1. 報酬を受け取るには、メールボックスを開きます。

    ライズ オブ キングダム タレント ガイド

    ゲームには合計 45 人の司令官がいます。これにより、指揮官の才能ポイントを適切な才能に投資することの重要性を学ぶことが不可欠です.

    以下は、すべての指揮官に最適なタレント ビルドとツリーです。

    最高の司令官タレント ビルドとツリー

    エゼルフレードのタレント ビルドとツリー

    Alexander The Great Talent ビルドとツリー

    アルテミシア I タレント ビルドとツリー

    アッティラ タレント ビルドとツリー

    バイバーのタレント ビルドとツリー

    ベリサリウスのタレント ビルドとツリー

    ブーディカ タレント ビルドとツリー

    曹操のタレント ビルドとツリー

    シャルルマーニュのタレント ビルドとツリー

    Charles Martel タレント ビルドとツリー

    クレオパトラ VII タレント ビルドとツリー

    コンスタンス タレント ビルドとツリー

    コンスタンティン I タレント ビルドとツリー

    エドワード オブ ウッドストック タレント ビルドとツリー

    エル シッド タレント ビルドとツリー

    Eulji Mundeok タレント ビルドとツリー

    フレデリック 1 世のタレント ビルドとツリー

    ガイウス マリウス タレント ビルドとツリー

    ジンギスカン タレント ビルドとツリー

    関羽タレントのビルドとツリー

    ハンニバル バルカ タレント ビルドとツリー

    ハーマン タレント ビルドとツリー

    石田三成のタレント ビルドとツリー

    ジャンヌ ダルクのタレント ビルドとツリー

    ジュリアス シーザー タレント ビルドとツリー

    キーラ タレント ビルドとツリー

    楠木正成のタレント ビルドとツリー

    ランスロット タレント ビルドとツリー

    レオニダス 1 世のタレント ビルドとツリー

    ロハールのタレント ビルドとツリー

    メフメト II タレント ビルドとツリー

    源義経のタレント ビルドとツリー

    ペラギウスのタレント ビルドとツリー

    オスマン 1 世のタレント ビルドとツリー

    サルカ タレント ビルドとツリー

    サラディン タレント ビルドとツリー

    スキピオ アフリカヌスのタレント ビルドとツリー

    Seondeok Talent Builds &Trees

    Sun Tzu Talent Builds &Trees

    Ramesses II Talent Builds &Trees

    Richard I Talent Builds &Trees

    Takeda Shingen Talent Builds &Trees

    Tomoe Gozen Talent Builds &Trees

    Tomyris Talent Builds &Trees

    Wu Zetian Talent Builds &Trees

    Yi Seong-Gye Talent Builds &Trees

    Rise of Kingdoms Best Commanders

    Currently, the best meta commanders in the Rise of Kingdoms in ranking order are:

    <オール>
  • Yi Seong-Gye
  • Genghis Khan
  • Guan Yu
  • Mehmed II
  • Ramesses II
  • Cao Cao
  • Leonidas I
  • Hannibal Barca
  • Aethelflaed
  • Lohar
  • Rise of Kingdoms Commander Pairing

    Among the ways to achieve a higher chance for winning battles in PvP as and PvE is through commander pairing.

    All commanders in Rise Of Kingdoms have different roles and talents, making it essential to know what commander you will use as primary and secondary and what commander pairs have best synergies together.

    You can find below the best commander pairings for field battles, destroying barbarian forts, defending, for a rally, and many more. Credit for this information goes to Rise of Kingdoms Guides.

    Best Commander Calvary Pairs

    Rise of Kingdom has many cavalry commanders; however, this doesn’t mean that you can pair them randomly. You must match cavalry commanders that hold synergy with the talent tree and skills.

    Commander  Best Paired With
    Pelagius Baibars
    Baibars Cao Cao
    Minamoto Cao Cao
    Atilla Takeda
    Khan Saladin
    Aethelflaed Sun Tzu
    Saladin Khan
    Cao Cao Minamoto

    Best Commander Infantry Pairs

    Infantry commanders are easier to pair. It’s hard to choose wrong since they have related skills. However, still, they are commander pairs that have better synergy with skills and talent trees than other commander pairs.

    Commander Best Paired With
    Sun Tzu Richard
    Richard Charles Martel
    Alexander Charles Martel
    Constantine Charles Martel
    Guan Yu Yi Seong-Gye
    Leonidas Charles Martel

    Best Commander Archery Pairs

    In pairing archery commanders, you must be careful. Only pair those that have the best synergy with skills and talent tree. Otherwise, you will lose so much damage as well as survivability.

    Commander Best Paired With
    Yi Seong-Gye Ramesses I
    Hermann Yi Seong-Gye
    Kusunoki M. Yi Seong-Gye
    El Cid Artemisia I
    Ramesses I Yi Seong-Gye
    Edward Tomyris

    Best Commander Barbarian Fort

    These are commanders with the best synergy with skills, talent tree, and bonus damage to barbarians forts. It is noteworthy to have the right talent tree build.

    Commander Best Paired With
    Belisarius Cao Cao
    Boudica Cao Cao
    Minamoto Cao Cao
    Aethelflaed Minamoto

    Best Commander Defending Pairs

    Below are commander pairings suited for defending flags, forts, and Ark of Osiris Objectives. They are great pairs against top tier rallying commanders.

    Commander Best Paired With
    Richard Charles Martel
    Constantine Wu Zetian
    Artemisia I El Cid

    Best Commander Rally Pairs

    Below are commander pairings suited for rallying flags, forts, and Ark of Osiris Objectives. They have great synergy with skills and talent tree build.

    Commander Best Paired With
    Richard Charles Martel
    Saladin I Atilla
    Atilla Takeda
    Yi Seong-Gye Ramesses I
    Edward Tomyris
    Guan Yu Alexander
    Ramesses I Yi Seong-Gye
    Alexander Charles Martel

    Best Epic Commander Pairs

    Below are the best epic commander pairs that you can make, and they work great on new kingdoms.

    Commander Best Paired With
    Pelagius Baibars
    Belisarius Baibars
    Sun Tzu Eulji
    Eulji Osman
    Kusunoki M. Sun Tzu
    Hermann Sun Tzu

    Rise of Kingdoms City Hall Requirements

    The central building in the city is the City Hall. No building in the city can be a higher level than the City Hall itself. That’s why it determines all of the structures’ maximum level.

    In this way, it sets the upper limit for research that can be performed, determines how many troops can fit in hospitals, and many more.

    Upgrading the city hall also increases the number of commanders/traders, which may be fielded simultaneously. It is also the primary factor in how many troops a commander may have in their army.

    Credit for the information on the city hall requirements goes to Rok Guide.

    City Hall Level Unlocks Requirements Troop Capacity Cost Time Power
    Stone Age
    1 None None 2,000 None None 7
    2 Lumber Mill (1st)Archery Range Scout Camp None 3,000 3.5K 3.5K 2s 21
    3 Farm (2nd)Alliance Center Wall Lv.2 4,000 6.5K 6.5K 5m 59
    Bronze Age
    4 Quarry (1st)Academy Stable Hospital (2nd) Wall Lv.3 5,000 11.8K 11.8K 20m 154
    5 Lumber Mill (2nd)Shop Siege Workshop 2nd march queue Wall Lv.4Hospital Lv.4 7,000 21.3K 21.3K 1h 383
    6 Farm (3rd)Courier Station Wall Lv.5Scout Camp Lv.5 9,000 36.3K 36.3K 12.0K 2h 852
    7 Quarry (2nd)Castle Wall Lv.6Storehouse Lv.6 12,000 54.4K 54.4K 19.2K 5h 1,847
    8 Lumber Mill (3rd)Monument Tier 2 troops Wall Lv.7Barracks Lv.7 15,000 81.8K 81.8K 30.8K 10h 3,706
    9 Hospital (3rd)Farm (3rd) Wall Lv.8Alliance Center Lv.8 19,000 122.8K 122.8K 49.2K 15h 6,504
    Iron Age
    10 Quarry (3rd)Goldmine (1st)Trading Post Wall Lv.9Academy Lv.9 23,000 184.3K 184.3K 78.7K 1d 10,933
    11 Lumber Mill (4th)3rd march queue Wall Lv.10Hospital Lv.10 28,000 277.5K 277.5K 120.0K 1d 6h 16,723
    12 Goldmine (2nd) Wall Lv.11Storehouse Lv.11 33,000 417.5K 417.5K 180.0K 1d 16h 24,693
    13 Quarry (4th) Wall Lv.12Archery Range Lv.12 38,000 627.5K 627.5K 270.0K 2d 2h 35,213
    14 Goldmine (3rd) Wall Lv.13Alliance Center Lv.13Trading Post Lv.13 44,000 942.5K 942.5K 405.0K 2d 12h 48,838
    15 Hospital (4th) Wall Lv.14Scout Camp Lv.14 50,000 1.4M 1.4M 607.5K 2d 22h 66,400
    Dark Age
    16 Goldmine (4th)Tier 3 troops Wall Lv.15Academy Lv.15 57,000 2.1M 2.1M 912.5K 4d 91,451
    17 4th march queue Wall Lv.16Hospital Lv.16 64,000 3.2M 3.2M 1.4M 4d 20h 125,005
    18 ? Wall Lv.17Storehouse Lv.17 72,000 4.8M 4.8M 2.1M 5d 20h 170,590
    19 None Wall Lv.18Stable Lv.18 80,000 7.2M 7.2M 4.7M 7d 232,957
    20 ? Wall Lv.19Alliance Center Lv.19 90,000 10.8M 10.8M 4.7M 8d 6h 318,769
    Feudal Age
    21 Tier 4 troops Wall Lv.20Academy Lv.20 100,000 16.2M 16.2M 7.0M 11d 442,735
    22 5th march queue Wall Lv.21Hospital Lv.21 110,000 24.3M 24.3M 10.6M 17d 3h 630,860
    23 ? Wall Lv.22Storehouse Lv.22 120,000 36.5M 36.5M 15.9M 23d 23h 907,085
    24 ? Wall Lv.23Siege Workshop Lv.23 130,000 54.8M 54.8M 24.0M 36d 1,322,48
    25 Tier 5 troops Wall Lv.24Trading Post Lv.24 150,000 82.2M 82.2M 36.0M 126d 8h 2,195,458

    City Hall Upgrade Rewards

    Level Resources Items
    1 N/A N/A
    2 10.0K 10.0K Universal Speedup (5m) x1
    3 20.0K 20.0K Universal Speedup (5m) x2
    4 30.0K 30.0K Universal Speedup (5m) x3
    5 40.0K 40.0K 40.0K Universal Speedup (30m) x1
    6 50.0K 50.0K 50.0K Universal Speedup (30m) x2
    7 50.0K 50.0K 50.0K Universal Speedup (30m) x5
    8 50.0K 50.0K 50.0K Universal Speedup (8h) x2
    9 50.0K 50.0K 50.0K Universal Speedup (24h) x1
    10 50.0K 50.0K 50.0K 10.0K Civilization Change
    11 50.0K 50.0K Building Speedup (10m) x11 Training Speedup (10m) x11
    12 100.0K 100.0K Building Speedup (10m) x12 Training Speedup (10m) x12
    13 100.0K 100.0K Building Speedup (10m) x13 Training Speedup (10m) x13
    14 100.0K 20.0K Building Speedup (10m) x14 Training Speedup (10m) x14
    15 100.0K 100.0K Building Speedup (10m) x15 Training Speedup (10m) x15
    16 100.0K 20.0K Universal Speedup (7d) x1 Gem (100) x1
    17 100.0K 100.0K Building Speedup (10m) x17 Training Speedup (10m) x17
    18 100.0K 20.0K Building Speedup (10m) x18 Training Speedup (10m) x18
    19 100.0K 100.0K Building Speedup (10m) x19 Training Speedup (10m) x19
    20 100.0K 20.0K Building Speedup (10m) x20 Training Speedup (10m) x20
    21 ? ? ? ? Information Needed
    22 100.0K 20.0K Building Speedup (10m) x22 Training Speedup (10m) x22
    23 150.0K 150.0K Building Speedup (10m) x23 Training Speedup (10m) x23
    24 150.0K 30.0K Building Speedup (10m) x24 Training Speedup (10m) x24
    25 200.0K 50.0K Master’s Blueprint x1 Gem x500

    Era Breakthrough event

    You can get a lot of valuable rewards from the Era Breakthrough event by upgrading the City Hall. Among the rewards you can get are speedups, wood, and gold, which are used to scout people with higher scouting research unlocked.

    Requirement Reward
    Upgrade City Hall to Level 4 Universal Speedup (15m) x4 Builder Recruitment x1
    Upgrade City Hall to Level 7 Universal Speedup (15m) x6 24-Hour Enhanced Gathering x1
    Upgrade City Hall to Level 10 100 Gems x1 Universal Speedup (60m) x2 10,000 Food x3 10,000 Wood x3 7,500 Stone x2
    Upgrade City Hall to Level 13 Universal Speedup (60m) x4 3,000 Gold Research Speedup (60m) x2
    Upgrade City Hall to Level 16 100 Gems  x2 Universal Speedup (60m) x8 10,000 Food x10 10,000 Wood x10 7,500 Stone x4
    Upgrade City Hall to Level 19 Universal Speedup (60m) x8 15,000 Gold x1 Stone Boost (24h) x2
    Upgrade City Hall to Level 21 100 Gems x5 Universal Speedup (3h) x8 10,000 Food x20 10,000 Wood x20 7,500 Stone x8
    Upgrade City Hall to Level 23 Universal Speedup (3h) x8 50,000 Gold x1 Targeted Teleport x1
    Upgrade City Hall to Level 25 100 Gems x8 Universal Speedup (3h) x24 10,000 Food x30 10,000 Wood x30 7,500 Stone x12

    Rise of Kingdoms Tips and Tricks

    Here are some tips and tricks you can use to make the most out of playing Rise of Kingdoms.

    Pick The Best Nation

    Choosing a suitable nation to your playstyle is a crucial first step in playing the game.

    Rome

    Rome is suitable for active players who like to have an aggressive, attacking play style. For you to reach target locations faster than other nations, use the marching speed bonus.

    Germany

    Germany also rewards active players, especially to those who just started. Because of its bonus to action points, you will be able to kill many barbarians and level up your commanders much faster than other nations.

    Britain

    Britain can be a good option in an alliance with many troops because of its 20% bonus to ally garrison capacity. Sadly, the wood gathering bonus is a bit underwhelming, as you will then hold a dedicated resource gathering commander.

    France

    France is an excellent option for high-level play. Other troop health and a 10% healing speed bonus enable a more liberal approach to fighting and attacking in general.

    Spain

    Spain is suitable for resource farming thanks to its 10% troops load bonus; however, it offers very little about fighting. It still might be the right choice if you prefer to avoid combat.

    China

    China is also a top tier nation, having a focus on troops defenses and faster building and resource production speed. It might be the best overall option for active players.

    Japan

    Japan is the right choice for you if you enjoy commanding massive armies. It has a 5% bonus to troops training capacity and a 2% attack bonus, and the downside is a rather ineffective 30% scout march speed bonus.

    Korea

    Lastly, Korea has a bit of a sub-optimal combination of bonuses – 2% research speed bonus, 5% archer defense, and 10% hospital capacity don’t lend themselves in favor of any particular play style. However, Korean architecture is, without a doubt, the most beautiful nation in the game.

    Best Civilization For Starting

    When you just started, you shouldn’t mind the buffs those civilizations provide. Instead, look for the featured commanders of those civilizations because they are the Epic Commanders that you will get after choosing a civilization for free.

    It would be better if you looked for the commanders whose sculptures usually get offered through the events and quests in the game.

    Thus, it is suggested that F2P players should start with either Boudica or Scipio. Rok Guide says they are the best starting Epic Commanders for F2P players because:

    <オール>
  • Boudica is suitable for farming Barbarians/Forts and nuking.
  • Scipio is excellent for any mixed army composition and is quite tanky on an open battlefield.
  • After having the starting commander, you can change your civilization to Japan once you have gotten to City Hall level 10. Japan increases your scouting speed, the attack of all troops you have, and resource gathering speed.

    Rise of Kingdoms Zones

    What is a Zone?

    The image above shows that there are three areas in 3 different colors:

    The Green area is called Zone 1:There are 14 green dots in total. Each dot is called “Pass,” you must cross the Pass to enter the new Zone or other Zone.

    Blue area is called Zone 2:26 passes connect between Zones 1 and 3.

    The middle purple area is Zone 3:Nine passes connect between Zone 2 and Zone 3.

    What is Zone 1?

    Zone 1 is located at the edge of the Kingdom and is surrounded by mountains. When you first create a character in the new Kingdom, your city will spawn randomly around Zone 1.

    This Zone is divided into six small areas. Level 1 Passes separate the areas from each other.

    Zone 1 only has a low-tier resource deposit and low-level barbarians since this Zone is the beginning area. However, this is a perfect place for new cities because you don’t have enough troops to beat high-level barbarians and enough troops to carry the load from high-level resource deposits.

    The Sanctum and Altar can be found in Zone 1.

    What is Zone 2?

    Zone 2 is located between Zones 1 and 3.

    In entering Zone 2, your Alliance must take control of a Level 2 Pass that connects to the area you want to access.

    In order to bypass this requirement, the Alliance leader must pass their leadership temporarily to a trusted friend or a second account, leave the Alliance, and join the Alliance that controls a Level 2 Pass.

    Afterward, they need to use a Targeted Teleport to transport to Zone 2, quit that Alliance and join the old Alliance. Lastly, the leader can build an Alliance Fortress inside Zone 2, allowing other Alliance members to move to Zone 2 through Territorial Teleport.

    You will find better resources and stronger barbarians in Zone 2 than Zone 1.

    In Zone 2, you can find Shrines.

    What is Zone 3?

    Zone 3 is located in the center of the map.

    This Zone holds the most precious resource potential in all of the Zones.

    Zone 3 has a level 5-6 resource deposit and level 24-25 barbarians.

    This Zone is also the most oppressive place to contest for entry due to its abundant resources and the area with the Lost Temple. Who controls the Lost Temple will be the King of that Kingdom, and of course, there will be many benefits to the King and his Alliance members. So it is the goal of every player and Alliance in the game.

    The Lost Temple is always in the middle of Zone 3.

    Thank you for reading and welcome to your journey as a growing Rise of Kingdoms player!

    Other Game Guides :

    Coin Master ultimate guide